تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819947640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده پارلمان عراق: پشت پرده جنگ روانی علیه بغداد، آمریکاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده پارلمان عراق: پشت پرده جنگ روانی علیه بغداد، آمریکاست بغداد-ایرنا- یک نماینده پارلمان عراق، هیاهوی اخیر در خصوص کشیده شدن نبرد به حومه بغداد را توطئه و جنگ روانی آمریکا دانست.


خانم "ختام کریم" عضو جریان صدر در پارلمان عراق، روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا در بغداد گفت: پشت شایعات این هفته علیه بغداد و جنجال به راه افتاده رسانه ای، آمریکایی ها هستند.
وی، چنین تحرکاتی را از سوی غربی ها در عراق، با استفاده از ارتش رسانه ای اعم از رسانه های غربی و عربی منطقه، موضوع جدیدی ندانست و گفت که پشت پرده این ماجراها خود آمریکایی ها هستند.
ختام کریم، علت بازی جدید آمریکایی ها و شایعات به راه افتاده درباره تهدید علیه بغداد را تلاشی برای بازگشت دوباره نظامیان آمریکایی به عراق توصیف کرد.
وی در عین حال گفت که مردم عراق بار دیگر حضور نظامیان آمریکایی را در خاک خود نخواهند پذیرفت و با آن مقابله خواهند کرد.
این نماینده صدری پارلمان عراق، تاکید کرد که اوضاع در شهر و نیز حزام بغداد (کمربند بغداد) کاملا تحت کنترل نیروهای ارتش و امنیتی و نیروهای مردمی است و شایعات مربوط به نزدیک شدن داعش به بغداد دروغ است.
وی وقوع انفجارهای تروریستی را به معنای نزدیک شدن داعش به بغداد ندانست، چرا که به گفته وی، عملیات تروریستی مانند انفجار خودرو بمب گذاری شده و یا عملیات انتحاری، طی سالهای اخیر همچنان ادامه داشته و هر روزه تعدادی از شهروندان عراقی را به خاک و خون می کشد.
ختام همچنین درباره آخرین اقدامات صورت گرفته برای تعیین و معرفی نامزد پست های وزارت دفاع و کشور نیز گفت که در جلسه روز پنجشنبه، وزیران دفاع و کشور معرفی خواهند شد.
خاورم*3*1770*1517


23/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن