تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 19 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

اوزمپیک چیست

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

بی متال زیمنس

ساختمان پزشکان

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

چراغ خطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1827900769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شبیه سای معماری interior Dublex concept(ساختمان دوبلكس) -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: interior Dublex concept(ساختمان دوبلكس) CG_Master 10 تير 1389, 20:03سلام دوستان اين آخرين كارم هست طراحي ساختمون با خودم بوده... 3 روز هم وقت گرفته max 2009 vray راستش توي مانيتور lcd رنگ ها خيلي بهتر و زنده ترن . خوشحال ميشم نظرتون رو بدونم ممنون Amin 4D 10 تير 1389, 23:44ایول. عجب کارایه تمیزی شده. راستی مدل ها رو خودتون ساختید یا آماده ان؟ همه چیز به نظرم خوبه به جز متریال پله ها و نرده اش. یه جوری شده. تازه اون در توی دوبلکس هم دیدم با همین تکسچره پله ها زدی. انگاری همین طوری سرسری زدی رفته. اون پیانو هم تکسچرش یه کم جیغ شده. راستی اون فرش بین مبل ها هم زیاد خوب در نیومده. ببخشیدا اینا نظر من بود، شرمنده. حالا چند تا پیشنهاد: حتما اگه می تونی یه رندر هم از نمای شب کار بگیر و چراغ های کارت رو روشن کن. با وجود این همه چراغ حتما کارش زیبا می شه. راستی اگه برای متریال اون آباژور ها هم از sss متریال استفاده کنی خیلی خوب تر می شه. راستی اون مبل ها و اون پرده های توری هم فوق العاده شده. معرکه است. کارت بیسته. موفق باشی. Ultra 3D 11 تير 1389, 00:26آره من هم می خواستم اشکال کار رو بگم که amin4d گفتن درباره فرش بین مبل فکر کنم باد یکمی تراکم Fur باید پایین و یکم هم Length , Gravity بیشتر بشه ( رنگش روشنتر بشه بهتره) یک چیز دیگه این که یکم اگه تونستی Reflect شیشه میز مبل رو کم کنی خیلی خوب می شه ( نور افتاده و سفید کرده و اصلا ً Refract شسشه معلوم نیست) قوت کارت: خیلی خوب متریال ها رو درآوردی ( مخصوصا ً Bump ها رو ) متریال پرده ت منو کشته ( یک Making of از ساخت متریال پرده بزار دیگه) مدل هات تر و تمیز و High poly هستن کنتراست خوب تصویر و نور متعادل   Farrokh 11 تير 1389, 08:31خیلی خوبه هادی جان فقط یه مقدار طراحی پله برام عجیبه یعنی بعید می دونم اجراش خوب بشه (نیروی افقی بهش وارد بشه داغون می شه موارد رندرینگ هم هست یه مقدار کم بودن سپل ها ی جی آی کم بودن سمپل های dof عدم نورپردازی مناسب و مواردی که دوستان دیگه گفتند اما ترکیب صحنه خوب اتفاق افتاده (هر چند که من با این سبک تزئینات و گچ بری حسابی مشکل دارم ) ستون ها رو خودت مدل کردی یا آماده هستند ؟ موفق باشی CG_Master 11 تير 1389, 09:48ممنون ازدوستان امین : پله ها و زیر چوب پله , قرنیض های بالا و پایین و یه چیزای کوچیک دیگه نیازی به مدل سازی نداشتم... فقط خواستم این طرحی که زدم رو رندر کنم آره قصدم این هست که رندر شب بگیرم ... فرشید : حتما کارایی که گفتی انجام میدم پرده هم کار خاصی نداشت دیفیوزش که یه فال آف هست با bump های عمودی برای توری هم از 70 درصد اوپاسیتی استفاده کردم فرخ: پریست رو medium هست لایت کش هم 1000 نمیدونم ..... البته نویز رو روی 005. و آداپتیو رو روی یک گذاشتم .. مین سمپل رو روی 10 و گلوبال سابدیواید رو همون 1 بود البته بیشتر متریال ها خودشون سابدیواید های بالایی دارن مدل ها رو هم گفتم... ممنون Farrokh 11 تير 1389, 10:06خوب پری ست مدیوم برای صحنه ای که فقط با جی آی روشن شده واقعا کمه (اونم برای فاینال رندر ) حد اقل high باشه ضمنا این کثیفی هایی که من می بینم کار پارامتر Hsph subdivs هست اگه این پارامتر 50 باشه بازم باید بگم خیلی کمه حد اقل 75 موفق باشی ali_118 11 تير 1389, 12:59یک چیز دیگه این که یکم اگه تونستی Reflect شیشه میز مبل رو کم کنی خیلی خوب می شه ( نور افتاده و سفید کرده و اصلا ً Refract شسشه معلوم نیست) رفلکتی که توی میز افتاده به علت invisible نشدن نور در رفلکت ها هست که باید uncheck بشه از تنظیمات نور *farshid* 11 تير 1389, 15:23تبریک میگم رندر خوبی شده.:rose: بعضی قسمتای کار واقعا رئال شدن. البت متریال پرده جای کار داره همون طوری که بچه ها گفتند.تنها نکته تاریک رندر دیده شدن vray light تو رفلکت هاست... با توجه به کنتراست شدید نوری داخل و خارج عموما آسمونی که از داخل دیده میشه باید خیلی خیلی روشن تر از آسمونی باشه که تو پنجره نیم طبقه رندرت دیده میشه. کاش روی طراحی بیشتر کار میکردی. حال و هوای کار نه مدرن شده نه سنتی. در کل طرح محافظه کارانه ای از آب در اومده. CG_Master 14 تير 1389, 17:39رفلکتی که توی میز افتاده به علت invisible نشدن نور در رفلکت ها هست که باید uncheck بشه از تنظیمات نور آره ... يادم رفته بود آنچك كنم حواس نميزارن كه.. ممنون QUOTE=farchitect2010;979011]تبریک میگم رندر خوبی شده.:rose: بعضی قسمتای کار واقعا رئال شدن. البت متریال پرده جای کار داره همون طوری که بچه ها گفتند.تنها نکته تاریک رندر دیده شدن vray light تو رفلکت هاست... با توجه به کنتراست شدید نوری داخل و خارج عموما آسمونی که از داخل دیده میشه باید خیلی خیلی روشن تر از آسمونی باشه که تو پنجره نیم طبقه رندرت دیده میشه. کاش روی طراحی بیشتر کار میکردی. حال و هوای کار نه مدرن شده نه سنتی. در کل طرح محافظه کارانه ای از آب در اومده.[/QUOTE] ممنون كجاي پرده جاي كار داره؟ من اينو نفهميدم (تنها نکته تاریک رندر دیده شدن vray light تو رفلکت هاست)!!!! اين كه ميگي آسمون بايد سفيد باشه فكر كنم ايراد نيست و ماهيت سليقه اي داره در كل ممنون CG_Master 14 تير 1389, 17:41خوب پری ست مدیوم برای صحنه ای که فقط با جی آی روشن شده واقعا کمه (اونم برای فاینال رندر ) حد اقل high باشه ضمنا این کثیفی هایی که من می بینم کار پارامتر hsph subdivs هست اگه این پارامتر 50 باشه بازم باید بگم خیلی کمه حد اقل 75 موفق باشی اتفاقا قشنگ يادمه كه رو 80 گذاشتم و گزينه پايينيش رو هم 30 گذاشتم Farrokh 14 تير 1389, 18:03اتفاقا قشنگ يادمه كه رو 80 گذاشتم و گزينه پايينيش رو هم 30 گذاشتم خوب پس فکر می کنم آنتی الیاسینگ رو باید بالا ببری (البته اگه خیلی روی نویز حساس باشه ، اگر نه که همین خوبه ) ضمنا یه چیز دیگه هم دیدم الان یو وی ئه پله ها رو یکم تغییر بده الان از بالا تا پایین راه راه شده یکم گیزموشو حرکت بده Hamed 15 تير 1389, 09:33سلام بزگان به نكات ريزي اشاره كردن كه خوب از چشم ريزبين چيزي ناديده نميمونه كاراتو دنبال ميكنم خوب شده موفق باشي *farshid* 15 تير 1389, 09:43آره ... كجاي پرده جاي كار داره؟ من اينو نفهميدم (تنها نکته تاریک رندر دیده شدن vray light تو رفلکت هاست)!!!! اين كه ميگي آسمون بايد سفيد باشه فكر كنم ايراد نيست و ماهيت سليقه اي داره در كل ممنون پرده توری مانند که فوقالعاده خوب و قشنگ شده .... منظورم پرده سیاهست... متریالش بیشتر شبیه لاستیک شده. در مورد آسمون...چون هنرمندی پس آزادی اگه سلیقت اینجوریه بذار باشه... :rose:ولی به نظر من درستش اینه که وقتی از یک محیط با شدت نور 1000 lux به یه محیطی که شدت نورش بیش از lux 1.000.000 است نگاه بشه محیطی که به این حد روشن تره سفید تر به نظر بیاد. منظورم از نور همون نوریه که توی رفلکت میز و ... دیده میشه. فکر کردم جلوی پنجره vray light گذاشتی که اینجوری شده در کل کارت عالیه... من به شخصه باید کیلومترها بدوم که بهت برسم :wink::wink: *farshid* 15 تير 1389, 09:46 alionline1366 15 تير 1389, 12:22خیلی عالی شده ایرادات فنی رو هم که بچه ها گفتن ولی کلا طراح این خونه یکم مورد داره کارش برای یک اتاق اضافه هیچ وقت خونه رو دوبلکس نمیکنند AREF 17 تير 1389, 10:15سلام. اول بحث رفلکت توسط وی ری لایت بحث در مورد کار: کلیت کار خوب شده و نسبت به کارهای معماری قبلی تحول حس میشه. قبل از اینکه به نقاط قوت و ضعف کار برسیم بهتره چند تا سوال بشه 1- طراحی معماری توسط چه کسی انجام شده؟ منظورم فرم خونه پلانش و... از جایی گرفته شده یا خونه فامیلی دوستی عکسی... 2- طراحی و چیدمان چطور؟ نقاط قوت: 1- استفاده جالب از ابزارهای گچ کاری.مدل آمادست یا درست شده؟ 2-رنگ بندی نسبتا خوب فضا 3- اجرای 1 فضای کلاسیک به تمام معنا زیبا انتقادها: 1- فضای کلاسیک خوبی شده.اما گذاشتن 1 مبل مدرن چرمی مدل آمریکایی برام سواله.حتما می پرسین آمریکایی؟! بله آخه ما برای دکوراسیون داخلی 2 تیپ داریم.اروپایی و آمریکایی. معمولا اروپایی تمامی مبلمان حداکثر فضایی بین 70 تا 80 سانت رو اشغال می کنن اما مبلمان آمریکایی دارای اشل بزرگتری هستن.و حتی عرض 1 مبل به 1متر و 10 هم میرسه.این تفاوت به خاطر نژاد آدمهاست.چون آمریکایی ها قد بلندتر و درشت تر هستن که توی ماشین های آمریکایی خیلی رعایت شده. 2- در مورد نور بیرون درسته سلیقه ای هست اما باید سفید واقعی به نظر برسه.وقتی ما از داخل به بیرون هوای آفتابی نگاه می کنیم بخاطر درزهای کوچیک پنجره و تطبیق دادن چشم انسان به تاریکی درون بیرون قاعدتا یه مقدار روشن تر به نظر میرسه. 3-ستون هایی که زیر پله کار شده روی زمین Align نیست. 4-تا جایی که تو اجرا با اون سر و کار داریم 1 چیزیه بنام شمشیری پله برای اسکلت فلزی از 2 تا تیر آهن تشکیل شده برای اینکه پله ها روی اون سوار بشن تا پله نریزه اما اینجا تمام وزن پله روی چندتا ستون گچی نازک که خودشون به هیچی بند نیستن و اگه موقع جایجایی اون پیانو بهش بخوره ممکنه بشکنه و پله ها سقوط کنن 5-نور پردازی ضعیف کار.چون امکان نداره با چنین پرده هایی و این نورهای کم 2 طبقه خونه روشن بشه. 6-لوسر نا مناسب برای فضای خصوصی بالای اون مبلهای کلاسیک که معمولا برای آشپزخونست. 7-رعایت نشدن تو تیپ پرده ها.پرده بزرگ کلاسیکه اما پرده کر کره ای برای فضاهای مدرنه 8- ورودی خونه فقط با 1 دره؟ آخه ورودی یه خونه دارای چند تا مشخصه هست مثل فضای نیمه تر که اگه در باز شد بارون تو خونه نیاد سرویس کفش کن و فضای تعویض لیاس 9- Uvw برای جان پناه پله مشکل داره که اگه از Unwarp استفاده بشه می شه مشکل حل بشه 10-تابلو ها استرج شدن. و نسبت توشون رعایت نشده.که میشد از عکس هایی استفاده کرد که نسبت عکسها با نسبت تابلو ها یکی باشه. و معمولا چنین فضاهایی عکس نمیزارن تابلو نقاشی میزارن.کافیه تو گوگل اسم چند تا نقاش معروف مثل ایوان شیشکین که تو طراحی جنگل بی نظیر کار کرده یا رامبراند برای پرتره های زیبا و یا اگه از نقاشی های تقریبا امروزی پست مدرن مثل ون سان ونگوگ استفاده بشه. پیشنهاد ها برای بهتر شدن کیفیت رندریتگ حتما از مکس 2010 و وی ری SP5 استفاده بشه.چون اگه این کار Ambient Occasion داشت خیلی بهتر میشد. 1- برای Irradiance map میشه از این فورمول استفاده کرد min = -5 max = -1 Sph= 60 InterP=40 medium کافیه برای لایت کش مقدار 1000 کافیه اما مقدار اندازه از 0.02 کوچیکتر نشه.عددهای کوچیکتر برای وقتیه که از Brute Force استفاده بشه. تیک Pre Filter زده بشه و عدد 100 براش کافیه use light catch glossi حتما زده بشه و مقدار عددی اینترپولیشن 40 باشه. 2- Anti Aliasing حتما از Adaptiv DMC استفاده بشه.چون بقیه منسوخ شدست. حتما مقدار عددی min = 1 باشه و مقدار max = 100 و این فورمولیه که تو تمام کارهای اور موشن هست.برای بالاتر بردن کیفیت از Noise Thresh استفاده بشه. من تست کردم.وقتی عدد min بالابره به ظاهر شاید کیفیت بالا بره اما سرعت بشدت کاهش پیدا میکنه. حتما از Cutmol Rom استفاده بشه. 3- Setting Adaptive Amount = 0.5 باشه تا نویز کمی اصلاح بشه Noise Thresh هر چی که کار بهتر بشه اما از 0.006 به پائین زیاد تاثیر نداره.و برای Brute Force که نویز زیاد داره کاربرد داره Global هم روی 3 باشه. اما جایی ذکر شد که متریال ها سابدیوایز زیاد دارن و نمیشه تک تک رو دست زد.اما با پلاگین قدرتمند Solid Rock میشه چنین کاری کرد.پلاگین رو پیوست میزارم. حتما حتما تو Vray Light ها تیک Inter polation برداشته بشه .چون بظاهر نویز کم میشه وسرعت بالا میره اما باعث میشه که گوشه های کار نورها قاط بزنه مثل مشکلی که این کار داره و یرای جبرانش هر چقدر هم تو Gi دست بالا گرفته بشه بازم موثر نمیشه.خود کتاب وی ری تذکر داده که تو تمام موارد چه متریال چه نور اصلا روی Interpolation‌مانور ندین. تو ترجمه کتاب وی ری این موضوع رو بررسی کردم.اگه نگاه کنن دوستان بد نیست. کلیت کار توش ارتقا دیده میشه.اما خیلی جای کار داره که به نظرم فقط با دیدن کارهای حرفه ای مثل کارهای آقای Stanislav Orekhov () میشه خیلی چیزها یاد گرفت.برای خود من خیلی مفید بوده.برای نور شب هم توصیه می کنم برای تنظیمات رندر از فایل Arch Interior 14 فایل شماره 6 که 1 اتاق خوابه کمک گرفته بشه.خیلی همه چی با هم جور شده. پسورد پیوست forum.majidonline.com :Mohsen: 17 تير 1389, 11:17به چه خوب شده قبلنا معماریهات به این خوفی نبود شاید اگه نور خورشید بیشتر بود بهتر میبود! رفلکت میز هم یکم زیاد شده موفق باشی behrad_mouse 17 تير 1389, 11:55خیلی بهتر از کارای قبلیت هست پیشرفتت قابل تحسین هست راستش اون فرش زیر میز ها (اکثر بچه های فروم استفاده میکنن مال 99% تنظیماتشون غلطه نرده ها map شون unwrap میخواد ایرادات همه بچه ها وارد هست( ولی خیلی خیلی دوست دارم همه ایرادایی که میگیرن رو اقلا رو کارای خودشونم رعایت کنن که اکثرا اینطور نیست) راجع به نوشته های عارف راستش اینکه گفتی: حتما از Adaptiv DMC استفاده بشه.چون بقیه منسوخ شدست. پس چرا گذاشتنشون اگه منسوخ شده دلیلش این نیست دلیل نوع صحنه هایی هست که توسط هر کدوم از الگوریتم ها باید رندر بشه راجع به interpolation دقیقا حق با عارف هست(تیک نخوره ) تو این کار به نظرم آخرهاش تو متریال دهی بی حوصله شدی وگرنه از این هم بهتر بود:rose: AREF 17 تير 1389, 14:15راست میگی.شاید منظورم از منسوخ شده کم کاربرد باشه.و مطمئنم بیشترش برای انیمیشن شاید کاربرد داشته باشه.اما من خودم طی تستهایی که بین Adaptiv DMC و Adaptiv Subdive انجام دادم هر چقدر کیفیت رو توی Subdives بالا ببری زمان رندر بشدت کند میشه اما به کیفیت و ضرافت DMC‌نمی رسه.اینو بارها تست کردم. اما Fixed‌رو حتی کتاب وی ری هم میگه کم کاربرده.اما به شخصه نظرم اینه که Fixe یا Brute Force برای ماها با این سیستمهای سوسکی نیست شاید تو پردازشهای فوق سنگین بهتر جواب بده.برای من و تو که سیستم هامون تو آمار هم نیست همون DMc بهتره.البته با این سیستم سوسکی کار خوف زدن هنره.نه با 1 سیستم مثل آواتار 35000 تا CPU‌چهار هسته ای استفاده بشه. behrad_mouse 17 تير 1389, 14:29راست میگی.شاید منظورم از منسوخ شده کم کاربرد باشه.و مطمئنم بیشترش برای انیمیشن شاید کاربرد داشته باشه.اما من خودم طی تستهایی که بین Adaptiv DMC و Adaptiv Subdive انجام دادم هر چقدر کیفیت رو توی Subdives بالا ببری زمان رندر بشدت کند میشه اما به کیفیت و ضرافت DMC‌نمی رسه.اینو بارها تست کردم. اما Fixed‌رو حتی کتاب وی ری هم میگه کم کاربرده.اما به شخصه نظرم اینه که Fixe یا Brute Force برای ماها با این سیستمهای سوسکی نیست شاید تو پردازشهای فوق سنگین بهتر جواب بده.برای من و تو که سیستم هامون تو آمار هم نیست همون DMc بهتره.البته با این سیستم سوسکی کار خوف زدن هنره.نه با 1 سیستم مثل آواتار 35000 تا CPU‌چهار هسته ای استفاده بشه. آره ولی بخاطر انیمیشن و اینا نیست سبک الگوریتم Fixed معمولا برای فضاهایی به کار میره که توش آبجکت Flat و صاف و تخت زیاد به کار میره و adaptive subdive هم برای جاهایی که جزییات خیلی زیاد شده به کار میره اما ضعفش برای ماها طبق گفته خودت دقیقا تو زمان هست تو صحنه های کم جزییات این دفعه subdiv از dmc میزنه بالا و بهتر عمل میکنه برای همین هست که تو کتاب vray بهترین کیفیت رو داره ولی چون تو زمان از dmc کندتر هستش لذا dmc به عنوان الگوریتم بهینه استفاده میشه و دقیقا درسته محدودیت ما تو سیستم باعث میشه کاراییو ایجاد کنیم که علاوه بر کیفیت، زمان هم پارامتر مهمی هست توش. و هنر ،رندرهای ما و بچه های سیستم سوسکی این فروم هاس پس دوره همیم:wink: سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1579]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن