واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: تست interior mamali132002 20 شهريور 1386, 01:35سلام دوباره خدمت همه دوستان من یه مدتی هستش که یه کار خیلی سنگین گرفتم و همون طوری هم که میبینید جدیدا خیلی کم اینجا سر میزنم... و واقعا هم یه خورده با جو جدید نا آشنا شدم... به هر حال چاکر همتون هم هستم :D این صحنه رو یکی از دوستام تنظیم کرده که توش archmodel استفاده شده... و آبجکت هاش آماده هستن... همتون هم میدونید که خود من مخالف استفاده از آبجکت های آماده هستم... اما وقتی رندر دوستم رو دیدم تصمیم گرفتم که یک تغییر کلی رو نور و متریال ها بدم و جنس اکثر ماده ها رو عوض کنم. رو uvw مبل اصلا حوصله وقت گذاشتن نداشتم.... کل وقتی هم که برای رندر این کار گذاشتم 2 تا 3 ساعت بودش و بعد زدم برای رندر نهایی. اینم اولین رندر interior من هستش که با vray گرفتم امیدوارم خوشتون بیاد: () رندر دوم : () GFX Master 20 شهريور 1386, 14:03همه چيز عاليه. متريال - نور - رندر فقط در مورد مدلينگ كار فكر كنم لوستر ميتونست يه كوچولو بالاتر باشه. بيشتر فكر كنم هدفت تست رندر بوده كه خيلي هم عالي شده. متريال كف رو هم تغيير دادي؟ mamali132002 20 شهريور 1386, 14:28ممنون سارا ... مدلینگ رو من دست نزدم فقط یه چیزی رو حذف کردم و یه چیزی اضافه کردم ... در مورد متریال کف باید بگم که بیشتر وقتم رو گرفت ... خیلی وقت روش گذاشتم و تست رندر گرفتم تا این چیزی که در اومده رو بدست بیارم. من دوست داشتم تک تک متریال هام به صورت یک shader در بیان و برای همین متریال کف رو چند لایه متریال blend کردم. حالا برای اینکه ببینید چیا رو تغییر دادم یک عکس از رندر قبلی کار که یکی از دوستام به اسم آرمین خداترس انجامش داده میزارم: () تغریبا خیلی تفاوت پیدا کردن. Miladbat 20 شهريور 1386, 15:07این دومی به نظر من از لحاظ نور پردازی جالب تره mostafa_az 20 شهريور 1386, 16:51جای هیچ حرفی نداره. واقعا عالیه. مدلینگ متریال رندر. همه چی عالیه. تبریک میگم. مخلصیم مصطفی pythoN 20 شهريور 1386, 21:12سلام . و واقعا هم یه خورده با جو جدید نا آشنا شدم... به هر حال چاکر همتون هم هستم 1. ما باید خودمونو با شما وقف بدیم . 2. ما بیشتر .:D ( اینا پاچه خاری بود . ) هر دوتا رندر یه جاهای خوبی داره و جاهای زبانم لا مشکل دار . توی اولی نور خیلی از در داخل اومده انگارخورشید پشت دره . multiplier بالاست . نور روی مبل دومی بی نظره ولی اون دیواره ی کنار سایه نداره و کار رو غیر طبعی کرده ( سمت راست رو میگم ها ) :wink: pesare_khakestari 20 شهريور 1386, 22:00Fantastic! mamali132002 21 شهريور 1386, 11:17میلاد جان ممنون از نظرتون خیلی لطف کردین... مصطفی جان ممنون از لطفت... ولی آبجکت های این صحنه آماده هستن... و من یکی از دوستام این صحنه رو تنظیم مدل کرده. من فقط رو رندر و متریال و نور کار کردم. pythoN جان خیلی خیلی ممنون ... ان شاءالله تو بعدی ها ایراداتم رو رفع میکنم. اینم یه رندر دیگه که دیشب روش کار کردم: () GFX Master 21 شهريور 1386, 12:07كلا بيشتر از رندر و نورپردازي كه انجام دادي من از نوع متريالهايي كه استفاده كردي خوشم اومد. متريال كف و اين ديوار سمت راست بي نظير شده. موفق باشي. ehsan_3dmax 22 شهريور 1386, 20:27محمد جان باید گفت به عنوان کار اولت خیلی عالی شده. خیلی عالی متریالها تعریف شده. تنها چیزی که به ذهنم میرسه در مورد تکسچر مبل. فقط همین البته نور رندرهای تازیک هم باید روش بیشتر کار بشه. موفق باشی. living_for_cg 24 شهريور 1386, 07:55سلام . خیلی قشنگ شده. یک نظر کوچیک. به نظر میاد توی نور روز چراغها روشن هستند. در مصرف برق صرفه جویی کن :wink: موفق باشی. pythoN 24 شهريور 1386, 10:18توی دومی خیلی بهتر شد دیگه حرف نداره . mamali132002 24 شهريور 1386, 15:26سلام . خیلی قشنگ شده. یک نظر کوچیک. به نظر میاد توی نور روز چراغها روشن هستند. در مصرف برق صرفه جویی کن :wink: موفق باشی. علی جان لطف داری ... آره چراغ رو خاموش نکردم .. گفتم شایدم هنری تر بشه (زیاد جدی نگیر این کلمه هنری معمولا بهونه ی خوبی برای پیچوندن صوتیهاست.)
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 426]