تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799150167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شمخانی: گروهک های تکفیری به نام حمایت از اهل سنت، بیشترین لطمه را متوجه برادران و خواهران اهل سنت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شمخانی: گروهک های تکفیری به نام حمایت از اهل سنت، بیشترین لطمه را متوجه برادران و خواهران اهل سنت کردند تهران - ایرنا - نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورایعالی امنیت ملی گفت: گروهک های تکفیری به نام حمایت از اهل سنت بیشترین لطمات مادی و انسانی را متوجه برادران و خواهران اهل سنت در کشورهای سوریه و عراق کرده اند.


به گزارش ایرنا از شورایعالی امنیت ملی، «علی شمخانی» عصر امروز (چهارشنبه) در دیدار با «رمضان عبدالله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، گفت: جنایات گروهک بعثی - تکفیری داعش در عراق و سوریه موجب توجه دوباره جهانیان به گفتمان اسلام ناب طراحی شده از سوی امام خمینی (ره) با محوریت وحدت و همدلی همه مذاهب اسلامی شده است.
وی در این دیدار با تجلیل از تلاش رزمندگان مقاومت و ایستادگی مردم غزه و کرانه باختری در مقابل رژیم صهیونیستی، پیروزی تحسین برانگیز مقاومت در جنگ 51 روزه را حاصل پایبندی به آرمان فلسطین و فداکاری در برابر زیاده خواهی رژیم صهیونیستی دانست.
دبیر شورایعالی امنیتی ملی کشورمان برحمایت قاطع ایران از مقاومت و ملت مظلوم فلسطین و تداوم ارسال کمک های غذایی و دارویی به مردم غزه تاکید کرد و افزود: بازسازی غزه و ارتقاء توان دفاعی در برابر حملات رژیم کودک کش در دستور کار ایران قرار دارد.
وی با انتقاد از عملی نشدن وعده های کمک مالی برای جبران خرابی های ناشی از بمباران های رژیم صهیونیستی در گذشته، نهادهای بین المللی را در عدم جلوگیری از گسترش خرابی ها و کشتار مردم بی دفاع مقصر دانست.
شمخانی حمایت گسترده و جهانی ملت های مختلف از مردم غزه را حاصل روشن شدن ماهیت اشغالگری صهیونیست ها و رسوایی اهداف نظام سلطه در حمایت از آن دانست و تصریح کرد، کشورهایی که به صورت آشکار و پنهان با این رژیم همکاری می کنند نزد افکارعمومی جهانی مورد تنفر واقع می شوند.
وی با تبیین اهداف واقعی نظام سلطه در ایجاد و راهبری گروه های تروریستی افزود: درگیر کردن منابع انسانی، اقتصادی و دفاعی کشورهای اسلامی برای انحراف از توجه جهان اسلام به مساله فلسطین و گسترش اختلافات برای تامین امنیت سرزمین های اشغالی پشت پرده شکل گیری گروه های تروریستی تکفیری است.
نماینده رهبر معظم انقلاب با اشاره به برخی اقدامات مشکوک که با هدف زمینه سازی برای حضور گسترده نیروهای فرامنطقه ای به بهانه مبارزه با تروریسم در جریان است اظهار داشت: ما ضمن آنکه به دقت و با حساسیت رفتار و اقدامات غیرسازنده برخی کشورهای منطقه و غربی را پیگیری می نماییم، بر موضع اصولی خود درخصوص ضرورت توجه به منافع منطقه ای و تلاش برای ایجاد امنیت پایدار با استفاده از ظرفیت های بومی تاکید می کنیم.
وی با غیرموثر و نمایشی عنوان کردن اقدامات ائتلاف به اصطلاح ضدتروریسم، بر تداوم حمایت همه جانبه ایران از دولت های عراق و سوریه برای مبارزه با تروریسم تاکید کرد و افزود: گروهک های تکفیری به نام حمایت از اهل سنت بیشترین لطمات مادی و انسانی را متوجه برادران و خواهران اهل سنت در کشورهای سوریه و عراق کرده اند.
«رمضان عبدالله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت های رهبری، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران از مقاومت فلسطین به تجربه های متعدد در عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به وعده ها و پیمان های آتش بس اشاره و بر آمادگی هر چه بیشتر گروه های مقاومت برای مقابله با تجاوز رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
وی افزود: ما اعتقاد داریم که اراده ملت مان و مقاومتمان از اراده خداوند گرفته شده است و اسراییل عملا وزن و اعتباری در برابر ما و ملت های آزاده جهان ندارد.
سیام(4)**9189**م.ب**/1449


23/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن