تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 18 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799723868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله هاشمی شاهرودی: توحش گروههای تکفیری نتیجه بی توجهی برخی علمای دینی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آیت الله هاشمی شاهرودی: توحش گروههای تکفیری نتیجه بی توجهی برخی علمای دینی است مشهد - ایرنا - نایب رییس اول مجلس خبرگان رهبری گفت: توحش خباثت آلود گروه های تکفیری که استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی در دامان کشورهای اسلامی انداخته اند، یکی از آثار بی توجهی برخی علمای جهان اسلام به مسائل روز است.


به گزارش ایرنا، آیت الله "سید محمود هاشمی شاهرودی" روز چهارشنبه طی پیامی به همایش بین المللی "در سایه سار امام علی (ع)" که با حضور علمای ایرانی و یمنی در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، افزود: این توحش همچنین در نتیجه غفلت عالمان از تبیین درست معارف تابناک قرآن و سنت نبوی بر پایه قرائت صحیح اهل بیت (ع) از اسلام و جهاد اسلامی بوده است.
وی بیان کرد: بی تردید نقش علما و اندیشمندان شیعه اهل بیت (ع) بویژه عالمان زیدیه و امامیه که سردمداران قیام و حرکت در مسیر تحقق آرمانهای قرآن و سنت بوده اند در تبیین و ترسیم خط مستقیم جهاد اسلامی و جلوگیری از انحراف و کج فهمی در نسل جوان جهان اسلام، بی بدیل است.
وی افزود: هرگونه کوتاهی در تبیین خط مستقیم جهاد اسلامی تحرک و تقویت نظام سلطه و دست نشانده های منطقه را به دنبال خواهد داشت.
این مرجع عالیقدر در ادامه پیام خود آورده است: قرآن که آخرین کتاب آسمانی و برنامه سعادت بشر است با احاطه کامل بر همه ابعاد پیچیده خطوط انسانی و سیطره بر همه مولفه های موثر بر کمال و تعالی انسان حقیقت ایمان را در حاکمیت نبی اکرم (ص) بر همه ابعاد مختلف زندگی انسان تصریح فرموده است.
آیت الله هاشمی شاهرودی افزود: اکنون این جامعه اسلامی است که باید در تحکیم آرمانهای نبی مکرم اسلام (ص) تا روز قیامت سستی و افسردگی را کنار زده و باعزم راسخ قیام نماید تا در پرتو ایمان به حاکمیت دین و کتاب خدا که در حاکمیت پیامبر (ص) متجلی است، به قله های رفیع علو در دنیا و شکوه و برتری در آخرت نائل گردد.
وی تاکید کرد: باید ایمانی که در آن تولا، تمسک و حاکمیت نبی مکرم اسلام (ص) در همه شئون حیات بشری آن نهفته است تا پایان تاریخ زندگی انسان بر زمین از مجرای ولایت تامین گردد و استقرار یابد، ولایتی که در غدیر خم با نص صریح پیامبر (ص) تبیین و تعیین گردید.
وی اظهار کرد: با بعثت خاتم انبیا (ص) و اولیای دین مبین اسلام به عنوان خاتم ادیان آسمانی، رویارویی جبهه حق و جنود باطل در بالاترین سطح خود آغاز گردید و شیطان با تمام توان به میدان آمد تا جریان عبودیت را که مایه کمال و تعالی انسان و وصول به درگاه عالم و حیات بی پایان است، منحرف کرده و حاکیمت دین را با نیرنگ به زیر بکشد و حاکمیت هواهای شیطانی را با قالبهای فریبنده بر جوامع اسلامی مسلط گرداند.
آیت الله هاشمی شاهروی گفت: نام درخشان حضرت زید بن علی بن الحسین در قیام باشکوه او و شهادت مظلومانه وی در تارک تاریخ پرافتخار شیعه می درخشد و همچنان خون مطهر یحیی بن زید در رگ های پیروان اهل بیت (ع) می جوشد و شعله های پرشور عشق به حسین بن علی (ع) و حرکت فعال و غیرتمندانه در مسیر اقامه دین و حاکمیت قرآن و نبی اکرم (ص) را برمی فروزد.
وی افزود: قیام و مجاهدت در راه اقامه معارف دین و قرآن و حاکمیت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بر همه شئون زندگی انسان و امر به معروف و نهی از منکر و مقاومت و ایستادگی در برابر طاغوت و انکار و برائت از مشرکان و کافران، همه، شعارهایی است که تاریخ با نام پرافتخار شیعه اهل بیت (ع) قرین کرده و همین شعار است که امروز همه انشعابات شیعه اهل بیت (ع) بویژه امامیه و زیدیه را بیش از گذشته با هم همراه می کند.
وی اظهار کرد: تنها یک بارقه از شعاع انوار درخشان معارف علوی به امتداد و استمرار ولایت حاکمیت نبی مکرم اسلام (ص) است که با دست موسوی و روح مسیحایی امام خمینی (ره) پرچم توحید را به نیابت از ائمه معصومین (ع) بر فراز این سرزمین برافراشت.
وی افزود: شکوفایی و پویایی که امروز ایران اسلامی را به یک قدرت منطقه ای و فرامنطقه ای بدل کرده است و شتاب بی نظیر تولید علم و توفیقات چشمگیر در عرصه فناوری و تکنولوژی های روز جهان در کنار پایبندی و پافشاری عموم ملت شریف ایران بر عمل به دین مبین اسلام، همه از برکات ولایت فقیه به نیابت از پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و ائمه معصومین (ع) و حاکمیت ایشان در عرصه اداره جامعه است.
وی اظهار کرد: اکنون خون مطهر امامان شیعه از علی ابن ابیطالب (ع) تا حسین بن علی (ع) و زید بن علی و دیگر شهدای اسلام از پس قرنها به یکباره به جوش آمده است تا کار طاغوت و جنود ابلیس را یکسره کند و نهال بیداری اسلامی را آبیاری نماید.
وی گفت: اکنون گستره وسیع جهان اسلام یکسره عرصه تمام عیار رویارویی حزب شیطان و حزب الله گردیده است و در این جدال عظیم پرچمدار جبهه حق و تکیه گاه تفکر امیر جهاد، شیعه اهل بیت (ع) و تفکر قیام شیعی و حکومت جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: هر جریان اسلامی که از این تفکر ثابت و این خط مستقیم و مجاهدت با اولیا سرتافته سر از دامان ابلیس درآورده و چون داعش پیاده نظام کفر و استکبار جهانی و جهل و انحراف و ظلم گردیده است.
وی اظهار کرد: اینک علمای دین باید سیر جوامع اسلامی را در مسیر پیشرفت و تعالی و شکوه و عظمت شتاب بخشند و بندگان خدا را در سایه حاکمیت دین و ولایت نبی اکرم (ص) از اسارت قدرتهای شرق و غرب رها نمایند.
این مرجع عالیقدر گفت: تردیدی نداریم که در این پیکار با بیداری همه جانبه امت اسلامی به پرچمداری عالمان مخلص دین، حق و ظفر با امت مسلمان و دین خدا خواهد بود./1
7489 / 664


23/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن