تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821132980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای پیشگیری و درمان بحران در استان راهکار اندیشیده شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس دانشگاه صنعتی شیراز خواستار شد؛ برای پیشگیری و درمان بحران در استان راهکار اندیشیده شود خبرگزاری پانا: رئیس دانشگاه صنعتی شیراز گفت: برنامه‌های پیشگیری از بحران در استان باید به صورت فنی‌تر مورد ارزیابی قرار گیرد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۳ مهر ساعت 16:36



به گزارش خبرگزاری پانا، جلیل مقدسی در سمینار و کارگاه آموزشی یک روزه مدیریت بحران با رویکرد زلزله كه در دانشگاه صنعتی شیراز برگزار شد، گفت: بهترین مدیریت بحران این است که به گونه‌ای برنامه ریزی شود که بحران جدیدی ایجاد نشود. وی گفت: در زمان‌های گذشته زلزله‌هایی در برخی از نقاط استان مانند قیرو کارزین به وقوع می‌پیوست که خسارت جانی و مالی زیادی در بر داشت اما امروز بسیاری از افراد از وجود زلزله در استان خبر ندارند.
رئیس دانشگاه صنعتی شیراز در خصوص مقاوم سازی برخی از ساختمان‌های این دانشگاه، نیز گفت: در شش سال گذشته دو خوابگاه و سه ساختمان این دانشگاه با زیربنای هفت هزار مترمربع مقاوم سازی شده است.
مقدسی عنوان کرد: برای پیشگیری و درمان بحران در استان راهکار اندیشیده شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشریح برخی از فعالیت‌های دانشگاه صنعتی شیراز، از طرح احداث ساختمان جدید این دانشگاه در زمینی با 129 هزار هکتار مساحت و 300 هزار متر زیربنا در شهر صدرا خبر داد و گفت: این طرح که با هدف همکاری و کمک رسانی به استان و با هدف تحقیقات علمی و فنی در حال اجرا بوده و از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.
رئیس دانشگاه صنعتی شیراز گفت: در حال حاضر این دانشگاه با 35 رشته کارشناسی ارشد، 16 رشته دوره دکترا و سه رشته دوره کارشناسی در حال فعالیت است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن