تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798606568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخبگان مورد حمایت جدی دولت باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نخبگان مورد حمایت جدی دولت باشد پایگاه خبری تحلیلی موج رسا در گزارش روز سه شنبه خود انتظارات نخبگان زنجانی از رییس جمهوری در سفر قریب الوقوع به این استان را بیان کرده است.


سفر رییس جمهور 30 مهر ماه سال جاری به زنجان صورت می گیرد و مسوولان استانی سرگرم آماده سازی استان برای برگزاری نهمین سفر استانی رئیس جمهور هستند.
در این بین مردم، نخبگان و قشرهای مختلف جامعه نیز انتظاراتی از رئیس جمهور دارند تا در جریان سفر به استان این انتظارات برآورده شود، یکی از قشرهای تاثیرگذار هر جامعه ای نخبگان و مخترعان آن جامعه محسوب می شوند که نقش تاثیرگذاری در روند توسعه دارند.
نخبگان دارای ایده های عالی و اختراعات قابل توجه برای ادامه روند جامعه و گاهی پیشی گرفتن از کشورهای خارجی هستند که توجه به این قشر می تواند بسیاری از مشکلات جامعه را حل کند.
یکی از برنامه های سفر استانی رئیس جمهور دیدار با نخبگان و برگزیدگان استانی است که ضروری است نظرات نخبگان در این جلسات مورد توجه قرار گیرد.
نخبه زنجانی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا اظهار داشت: طرح های مختلفی از سوی نخبگان زنجانی آماده شده است که ضروری است در سفر رئیس جمهور به استان این طرح ها مورد توجه ویژه قرار گیرند.

*ظرفیت های بالای استان زنجان نادیده گرفته نشود
مهدی شاهمحمدی با بیان اینکه استان زنجان دارای ظرفیت های مطلوبی در حوزه های مختلف است، افزود: در حال حاضر صنایع پولیمری در استان زنجان از سوی نخبگان تولید می شود.
وی با بیان اینکه این صنعت در صنایع هواپیما سازی، هوا و فضا و نفت کاربردهای ویژه ای را دارد، خاطرنشان کرد: این محصول در استان زنجان رقیب جدی محصولات سایر استان ها از جمله تهران و اصفهان است.
این نخبه زنجانی با اشاره به اینکه این محصولات دارای آلایندگی زیست محیطی نیست، افزود: محصول نهایی مطابق استانداردهای روز جهانی است.
وی با بیان اینکه این شرکت در طی دو سال گذشته مقام نخست کشور را کسب کرده است، یادآور شد: ضروری است دولت به چنین شرکت های دانش بنیانی بهای بیشتری دهد.
این نخبه با اشاره به وجود بازار مناسب برای ارائه این محصول خاطرنشان کرد: کمک به تولید انبوه این محصول می تواند بازارها را پر رونق کند.

*ضرورت توجه دولت به ظرفیت های گردشگری زنجان
دیگر نخبه زنجانی نیز بر ضرورت توجه به ظرفیت های گردشگری استان تاکید کرد و گفت: ظرفیت های گردشگری استان مغفول مانده است.
تقی حیدری با بیان اینکه باید بودجه و امکانات لازم برای توسعه صنعت گردشگری در استان در سفر رئیس جمهور مورد توجه باشد، خاطرنشان کرد: نقش سازمان های مردم نهاد در کمک به توسعه گردشگری غیر قابل انکار است.
وی با اشاره به اینکه به کارگیری نیروهای متخصص در بخش های مختلف جامعه ضروری است، افزود: متاسفانه زنجان از عدم به کارگیری نیروهای متخصص در سازمان و ارگان ها رنج می برد.
دیگر نخبه زنجانی نیز رکود صنعت و تولید در استان زنجان را مشهود دانست و خاطرنشان کرد: 70 درصد کارخانه های شهرک صنعتی زنجان غیر فعال هستند.
اصغر محمدی با بیان اینکه بسیاری از صنایع زنجان در حال حاضر با کمترین ظرفیت فعالیت می کنند، افزود: دولت باید از طرح هایی موجب کاهش رکود و تورم در جامعه می شود، حمایت کند.
وی با اشاره به اینکه شرکت ما در خصوص تولید پودر و تولید آلومینیم فعالیت می کند، افزود: کمک به اجرای طرح های این شرکت موجب می شود تا در مراحل بعدی تولید ذرات نانو تولید شود.
این نخبه زنجانی با بیان اینکه نخبگان در زمینه تولید انبوه محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند، یادآور شد: در صورت حمایت از طرح های موفق استان برای تولید انبوه،استان از رکود صنعتی خارج می شود.

*طرح های نخبگان اشتغالزایی مناسبی دارد
محمدی بسیاری از طرح های نخبگان دارای توجیه بوده و زمینه اشتغالزایی مناسبی دارند، گفت: متاسفانه در زمینه حمایت از نخبگان اقدامات لازم صورت نمی گیرد و برخی مسائل اجرایی موجب رکود فعالیت نخبگان می شود.
وی با اشاره به مشکلات استان در زمینه اجرای پروژه های شهری یادآور شد: بسیاری از پروژه های شهری زنجان بعد از گذشت چندین سال هنوز به پایان نرسیده است.
این نخبه زنجانی با اشاره به اینکه ضعف مدیریتی در استان زنجان وجود دارد، افزود: طرح های نخبگان به صورت رایگان ارائه می شود اما بهره برداری لازم از این طرح ها صورت نمی گیرد.
محمدی با بیان اینکه طرح خوب مدیریت خوب نیز لازم دارد، خاطرنشان کرد: باید مسئولان کمک کار نخبگان باشند.
596


23/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن