تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819946466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه بازرگانی ، رویکرد کنونی معاونت صنایع دستی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون صنایع دستی کشور: توسعه بازرگانی ، رویکرد کنونی معاونت صنایع دستی است اصفهان - ایرنا - معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گفت: رویکرد این معاونت درسالجاری تلاش برای توسعه بازرگانی محصولات صنایع دستی در سطح ملی و بین المللی است.


بهمن نامور مطلق روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اصفهان اظهار کرد: بزرگترین مشکل صنایع دستی کشور چالش های مربوط به بازرگانی و فروش محصولات است.
وی افزود: اگر این معضل رفع شود خود به خود مشکلات در سایر عرصه های تولید این محصولات رفع خواهد شد.
وی اصفهان را یکی از قطب های صنایع دستی کشور برشمرد و گفت: برای تحقق توسعه بازرگانی محصولات صنایع دستی به کمک مدیران و تجار نیازمندیم.
وی خاطر نشان کرد: تغییر و ساماندهی قوانین مربوط به صادرات صنایع دستی ازدیگر موارد در دست بررسی در این معاونت محسوب می شود.
وی در مورد تغییر کاربری فروشگاه های موجود در میدان امام(ره) اصفهان نیز گفت : معاونت صنایع دستی کشوراین موضوع را بررسی خواهد کرد.
وی ابراز امیداوری کرد که با تغییر مدیریت انجام شده در میراث فرهنگی استان اصفهان، راهکاری برای حل این معضل ارائه شود.
معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری همچنین خواستار تبدیل شدن میدان نقش جهان به الگویی برای سایر نقاط کشور شد و افزود: اما وضعیت کنونی این میدان مورد نقد است.
نامور مطلق دراین مورد توضیح بیشتری ارائه نکرد.
وی همچنین از راه اندازی خانه صنایع دستی در سراسر کشور خبر داد و گفت: این ایده نخست از سوی مرحوم ادیب معاون متوفای صنایع دستی استان اصفهان در این خطه داده شد و هم اکنون به یک ایده ملی تبدیل شده است.
معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری که به منظور حضور در مراسم تشییع معاون متوفای صنایع دستی اصفهان به این خطه سفر کرده بود اظهار کرد: مرگ ایشان یکی ضایعه بزرگ برای فرهنگ کشور است.
وی ادامه داد: ما اگر 10 نفر مانند وی داشتیم در قله صنایع دستی جهان قرار می گرفتیم اما این یک نفر را نیز از دست دادیم.
احمد ادیب کارشناس با سابقه و معاون صنایع دستی اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی اصفهان روز گذشته به سبب ابتلا به سرطان درگذشت و پیکر او امروز در قطعه هنرمندان آرامستان باغ رضوان اصفهان به خاک سپرده شد.
پ/7135م / 546


23/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن