تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819968959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خودروسازان زحمات پلیس را هدر می دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خودروسازان زحمات پلیس را هدر می دهند تبریز - ایرنا - رییس پلیس راه های آذربایجان شرقی گفت: زحمات شبانه روزی پلیس را شرکت های خودروسازی به هدر می دهند.


سرهنگ فرجی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: نزدیک به 200 نفر از متوفیان تصادفات استان مربوط به خودرو پراید است و راننده و سرنشینان این خودرو در تصادفات بیشترین آسیب را می بینند.
وی افزود: حضور فیزیکی پلیس در کنترل جاده ها بسیار حائز اهمیت است اما امکانات و نیروی انسانی پلیس محدود بوده و نمی تواند تمامی محورها را به طور فیزیکی کنترل کند از این رو باید امکانات مکانیزه و هوشمند در اختیار این نیرو قرار گیرد تا بهتر بتواند عبور و مرور در جاده ها را تحت نظر بگیرد.
سرهنگ فرجی گفت: پلیس راه نیازهای خاص خود را دارد و در صورت تامین این نیازها، بهتر می تواند خودروها را کنترل کند.
وی افزود: ساخت پنج پاسگاه جدید یکی از نیازهای این نیرو در استان است و برخی از پاسگاه ها نیز باید به دلیل قرار گرفتن در حریم شهر جابجا شوند که امیدوارم همکاری ها و کمک های لازم در این خصوص از سوی نهادهای مرتبط صورت گیرد.
وی با اشاره به بالا بودن تعداد مصدومان تصادفی در استان اظهار کرد: تخطی از سرعت مجاز، انحراف به چپ و عدم توجه به جلو بیشترین عامل تصادفات منجر به جرح و فوت در استان بوده است.
سرهنگ فرجی گفت: بیشتر تصادفات در ساعات بعد از ظهر و بین ساعت 12 تا 18 عصر روی می دهد و دو سوم کل تصادفات استان در این ساعات رخ داده است.
وی به آمار فوت شدگان مهرماه جاری اشاره کرد و افزود: در 22 روز گذشته از ماه جاری ، 31 نفر در تصادفات جان خود را از دست داده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 21 نفر کاهش داشته است و برای کاهش بیشتر این آمار و ارقام باید علاوه بر مکانیزه کردن امکانات به ایمن سازی خودروها نیز توجه زیادی شود.
7233/245


23/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن