تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819533817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تا پایان امسال 15 هزار واحد مسکن مهر در پردیس به متقاضیان تحویل می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تا پایان امسال
15 هزار واحد مسکن مهر در پردیس به متقاضیان تحویل می‌شود
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: تا پایان امسال، حدود 15 هزار واحد مسکن مهر به ترتیب اولویت در پردیس به متقاضیان تحویل می‌شود.

خبرگزاری فارس: 15 هزار واحد مسکن مهر در پردیس به متقاضیان تحویل می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حسن ولی‌پور امشب در حاشیه آیین معارفه عضو جدید هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس اظهار کرد: تا پایان سال 93 بیشتر واحدهای مسکن مهر را تکمیل کرده و باقیمانده را در پایان سال 94 تحویل متقاضیان می‌دهیم. وی افزود: در کل کشور، 400 هزار واحد مسکن مهر را در شهر‌های جدید مدیریت می‌کنیم که از این تعداد، 240 هزار واحد آن در شهرهای اطراف تهران مانند پرند، پردیس، هشتگرد و اندیشه واقع شده است. ولی‌پور با اشاره به اینکه بیشتر واحد‌های مسکن مهر در اطراف تهران قرار دارد، تصریح کرد: پردیس در این زمینه مهم‌ترین شهر است؛ به‌گونه‌ای که پردیس و پرند را به عنوان پایتخت مسکن مهر کشور نام‌گذاری کرده‌ایم. مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اظهار کرد: در هر یک از این شهرها، 100 هزار واحد مسکن مهر ساخته می‌شود و این موضوع نیازمند حضور نیروی انتظامی، انجام برنامه‌ریزی فرهنگی و ... است تا از بروز آسیب‌های اجتماعی در این شهر‌ها پیشگیری شود. وی در خصوص افزایش قیمت مسکن مهر گفت: مسکن مهر اعتبار دولتی ندارد و با آورده و تسهیلاتی که مردم از بانک‌ها می‌گیرند، ساخته می‌شود و به این دلیل، قرارداد‌های مسکن مهر به صورت علی‌الحساب است و مردم باید به‌موقع آورده‌های خود را واریز کنند. ولی‌پور افزود: برخی از متقاضیان مسکن مهر، سال 87 ثبت‌نام کرده و تاکنون آورده خود را تکمیل نکرده‌اند. وی خاطر‌نشان کرد: با توجه به افزایش قیمت مصالح، امروز نمی‌توان واحد‌ها را با قیمت متر مربعی 300 هزار تومان سال 87 تکمیل کرد و طبیعتاً قیمت‌ها بالاتر می‌رود. مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به قراردادهای تنظیم شده با پیمانکاران گفت: دولت قبل به عنوان نماینده مردم وارد شده و قرارداد بین پیمانکار و متقاضیان را منعقد کرده است. ولی‌پور افزود: تلاش می‌کنیم که این ما‌به‌التفاوت‌ به حداقل برسد اما به دلیل تورم و بالا رفتن قیمت‌ها، این مبالغ در جاهای مختلف متفاوت است. وی خاطر‌نشان کرد: بیشترین مابه‌التفاوت به دلیل اقدامات زیربنایی و رو‌بنایی زیادی که در پردیس انجام شده، در این شهر است و ارزش افزوده‌ای که به واحد‌های پردیس تعلق گرفته را نمی‌توان با شهر‌های دیگر مقایسه کرد.

انتهای پیام/67016/غ30

93/07/23 - 00:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن