تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820277032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده شهرکرد:نباید تیم مذاکره کننده هسته ای را تضعیف کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده شهرکرد:نباید تیم مذاکره کننده هسته ای را تضعیف کنیم شهرکرد - ایرنا- نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت:مقام معظم رهبری نظارت دقیق و عمیق بر پرونده هسته ای داشته، اداره کننده موضوع هسته ای نیز ایشان هستند، پس نباید تیم مذاکره کننده هسته ای را تضعیف کرد.


به گزارش ایرنا، "سیدسعید زمانیان دهکردی" سه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های چهارمحال وبختیاری در خصوص انتقادهای برخی سیاسیون و رسانه ها به تیم مذاکره کننده هسته ای، گفت:رهبر معظم انقلاب خطوط قرمزی که باید رعایت شود را از هر مسئولی در هرجایگاهی مطالبه می کنند.
وی اضافه کرد:دلسوزان نظام جمهوری اسلامی معتقدند که معظم له اجازه نخواهند داد، عزت ملت ایران و نظام خدشه دار شود و در خصوص این موضوع نیز بر حفظ منافع ملت ایران تاکید دارند.
زمانیان دهکردی اضافه کرد:مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای به عنوان فرزندان انقلاب یاد می کنند و لازم است در این برهه حساس که تیم هسته ای قرار است دور بعدی مذاکرات را در وین ادامه دهد، همگان از این مهم حمایت کنند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از مذاکره به عنوان فرصتی برای تبیین مظلومیت و حقانیت نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود:نباید این تیم را تضعیف کرد یا بیانی و قلمی مطرح شود که تیم مذاکره کننده در این عرصه احساس ضعف کند.
زمانیان دهکردی تاکید کرد:نباید از عناوین و القابی استفاده کرد که تیم مذاکره کننده را تضعیف کند، البته نقد در هر شرایطی حق جامعه و افراد است ولی باید بدانیم که نقدی اثرگذار و پایدار است و می تواند سازنده باشد که این اصل را رعایت کند و آن اصل نیز در صداقت و نیت نقد کننده است.
به گزارش ایرنا، این نشست خبری در خبرگزاری دانشجویان ایران -ایسنا- واحد شهرکرد برگزار شد.
547


22/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن