تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815493988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار: کرمان را به استان نمونه کشور تبدیل می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار: کرمان را به استان نمونه کشور تبدیل می کنیم کرمان - ایرنا - استاندار کرمان گفت: استان کرمان را با ابداع روش های جدید به استان نمونه کشور تبدیل می کنیم.


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی در نشست با مدیران ستادی و معاونان استانداری با بیان اینکه مدیران ستادی استانداری الگوی تمام دستگاه های اجرایی هستند افزود: مسوولیتی که بر دوش تک تک شما نهاده شده است به هیچ عنوان متناسب با حقوقی که دریافت می کنید نیست اما باید به این دوران به عنوان توشه ای برای دنیا و آخرت خود نگاه کنید.
وی بیان کرد: باید با ابداع روش های جدید استان کرمان را در کشور به عنوان استان نمونه معرفی کنیم و نگذاریم فضایی که می توان در آن به مردم خدمت کرد با درگیری های سیاسی از دست برود.
وی تاکید کرد: همه باید شبانه روز تلاش کنیم تا خانه مان را که دچار عقب افتادگی بسیاری است بسازیم.
استاندار کرمان گفت: اگر به ما اجازه می دادند که دولت خود را در کرمان تشکیل دهیم نوع نگاه و مشارکت مان با مردم متفاوت بود و می توانستیم با امکاناتی که داریم شهرمان را بسیار بهتر از اکنون اداره کنیم.
وی با بیان اینکه عملکرد استان را با بندهای 12 گانه اقتصاد مقاومتی تطبیق می دهیم افزود: به اقتصاد مقاومتی نگاه نقادانه داشته باشید و نظر خود را درباره آن بگویید.
رزم حسینی با تاکید بر ایجاد یک شبکه اطلاع رسانی گفت: چندی قبل پیشنهاد راه اندازی یک تلویزیون خیابانی را دادم تا اقدامات استانداری در معرض دید مردم قرار بگیرد.
مدیران کل بخش های مختلف استانداری کرمان نیز در این نشست، مشکلات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.ک/1
8154


22/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن