تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805879396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجاوز صهیونیست ها به مسجد الاقصی، رسوایی بین المللی/ آمریکا درصدد تخریب منطقه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شیخ نعیم قاسم در دیدار با هیات سازمان آزادیبخش فلسطین تجاوز صهیونیست ها به مسجد الاقصی، رسوایی بین المللی/ آمریکا درصدد تخریب منطقه است بیروت - ایرنا - شیخ « نعیم قاسم»معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید به اینکه آمریکا درصدد تخریب منطقه با استفاده ازتروریست های تکفیری است، تجاوزصهیونیست های اشغالگر به مسجد مبارک الاقصی را یک رسوایی بین المللی توصیف کرد.


به گزارش ایرنا، معاون دبیرکل حزب الله روز سه شنبه با یک هیات از سازمان آزادیبخش فلسطین به ریاست « فتحی ابوالعردات» دبیرکل این سازمان و جنبش فتح در لبنان دیدار و گفت وگو کرد.
در این دیدارکه «حاج حسن حب لله» مسئول پرونده فلسطین در حزب الله هم حضور داشت، دو طرف آخرین تحولات فلسطین ، لبنان و منطقه را بررسی کردند.
شیخ نعیم قاسم ، تلاش های گروه های مختلف فلسطینی در برقراری امنیت در اردوگاه های فلسطینی نشین در لبنان و جلوگیری ازسوء استفاده از آنها را ستود و تاکید کرد که قضیه فلسطین همواره باید به عنوان قضیه مسلمانان و اعراب مورد اهتمام ویژه باشد.
وی اظهارداشت: ملت فلسطین قدرت و توان خود در مقابله با رژیم صهیونیستی را با مقاومت و پیروزی در جنگ 51 روزه این رژیم علیه غزه اثبات کرده است.
معاون دبیرکل حزب الله به همراهی و همدوشی ملت و مقاومت در همه مناطق فلسطین اشاره کرد و اظهارداشت: ملت فلسطین امروزهم در مقابل تجاوزهای دشمن صهیونیستی علیه مسجد الاقصی که یک رسوایی بزرگ جامعه بین المللی است، مقاومت می کند.
شیخ نعیم قاسم با اعتراض به «سکوت جامعه جهانی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی»، تاکید کرد که قدس و فلسطین همواره در راس اولویت های مسلمانان قرار دارند.

** آمریکا در صدد تخریب منطقه است
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهارداشت که آمریکا درصدد تخریب منطقه با استفاده از تروریسم تکفیری است و این بخشی از توطئه کاخ سفید برای سیطره بر مقدرات و سرنوشت منطقه است تا بتواند از رژیم اسراییل حمایت کند.
معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد: همه ما باید هوشیار باشیم و با تمام توان وامکان خود بویژه با مقاومت و وحدت برای ناکام ساختن توطئه های دشمنان تلاش کنیم.

** قدردانی از حزب الله لبنان
ابو العردات هم بعداز این دیدار گفت که هدف از ملاقات با معاون دبیرکل حزب الله رایزنی درباره همه مسائل منطقه در این شرایط سخت و پیچیده آن بود.
وی با بیان اینکه « آنچه اکنون در قدس شریف ناشی از جنایات و تجاوزهای رژیم صهیونیستی می گذرد محور اصلی مذاکرات با معاون دبیرکل حزب الله بود»، خاطرنشان کرد: جنایات امروز رژیم صیهونیستی برای این است که بتواند زمینه تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی را فراهم کند.
دبیرکل جنبش فتح در لبنان هشدار داد که جنایات رژیم صهیونیستی، قدس و هویت ملی و اسلامی آن را تهدید می کند.
ابوالعردات گفت: گزارشی از تحرکات گروه های مقاومت فلسطینی برای ادامه حمایت از ملت فلسطین و قدس شریف و وضعیت اردوگاه های فلسطینی نشین در لبنان ارائه کردیم.
وی تاکید کرد : فلسطینی ها براساس سیاستی ثابت،یکی از ارکان امنیت و ثبات در لبنان بویژه در اردوگاه های فلسطینی نشین و مناطق حومه آنها هستند.
دبیرکل جنبش فتح در لبنان تصریح کرد: با معاون دبیرکل حزب الله لبنان در باره وضعیت پناهجویان فلسطینی در اردوگاه های پناهجویان سوری و ضرورت کمک به آنها گفت وگو کردیم.
ابوالعردات یکی دیگر از اهداف این دیدار را قدردانی و تشکر از حمایت های حزب الله در حمایت از ملت فلسطین اعلام کرد.
خاورم ** 1324


22/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن