تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819329122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وجود 1200 نابينا و کم بينا در قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۳ (۱۷:۵۱ب.ظ)
مديرکل بهزيستي استان قم خبر داد: وجود 1200 نابينا و کم بينا در قم مديرکل بهزيستي استان قم از وجود هزار و 200 نابينا و کم بينا در اين استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، رضا سليقه بيان کرد: بر اساس آخرين آمار تعداد هزار و 200 نابينا و کم‌بينا در قم در سازمان بهزيستي پرونده تشکيل داده‌اند که از اين تعداد 950 نفر به صورت فعال از بهزيستي خدمات مي‌گيرند.
وي ادامه داد: اين سازمان هزينه و امکانات تحصيل اين دسته از معلولان را به طور کامل به عهده دارد و در تامين نيازهاي تحصيلي معلولان نيز تلاش زيادي انجام مي‌دهد، همچنين حمايت بهزيستي از نابينايان و کم بينايان در بعد علمي بسيار چشمگير بوده است.
وي بيان کرد: بيشتر تلاش‌هاي بهزيستي براي ايجاد بازار کار پس از فارغ التحصيلي روشندلان است اما اين اتفاق در سطح بسيار محدود محقق شده است.
مديرکل بهزيستي قم در خصوص مشکل بزرگ نابينايان افزود: مشکل بزرگ نابينايان تردد در سطح شهر است زيرا به دليل عدم بهسازي مسيرهاي تردد عبور و مرور نابينايان مشکل است.
وي ادامه داد: جلساتي به صورت ستاد هماهنگي و پيگيري اقدامات در راستاي مناسب‌سازي معابر در استانداري قم برگزارمي شود.
سليقه اضافه کرد: اماکن عمومي و دولتي از طريق استانداري پيگيري شده و نسبت به مناسب‌سازي آن از جمله ايجاد آسانسور، رمپ و سرويس‌هاي بهداشتي در داخل ساختمان اقدام خواهد شد.
وي گفت: در زمينه مناسب سازي علاوه بر جلسه ستاد استاني، جلسات فرعي نيز با فروشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز عمومي و اصناف برگزار شده است تا بتوان شهري بدون مانع براي معلولان فراهم ساخت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن