تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805727560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توزیع کارت متوازن حداکثر تا یک ماه آینده در استان البرز و خراسان رضوی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
توزیع کارت متوازن حداکثر تا یک ماه آینده در استان البرز و خراسان رضوی
نماینده مدیر عامل صندوق فرهنگیان کشور گفت: توزیع کارت متوازن حداکثر تا یک ماه آینده از استان‌های البرز و خراسان رضوی آغاز می‌شود.


 عباس صالح شاکر نماینده مدیر عامل صندوق فرهنگیان کشور در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص کارت متوازن گفت: کارت متوازن ترکیبی از کارت بدهکار و اعتباری است که به وسیله آن می‌توان از ظرفیت منابع مالی موجود در شبکه فرهنگیان در جهت ارتقا دهی به فرهنگیان استفاده کرد همچنین می‌توان تعدد کارت و تعدد حساب‌ها را نیز به وسیله آن متمرکز کرد.

وی در ادامه افزود:  روی این کارت در گام اول مبلغ اعتباری بین 4تا 7میلیون تومان با نرخ 15درصد در نظر گرفته شده است که در یک شبکه بزرگ فروشگاهی حداقل 4هزار فروشگاه سراسر کشور در فاز نخست قابل استفاده است.

وی در ادامه با اشاره به پیش بینی 13هزار فروشگاه در این طرح عنوان کرد:‌این کارت در همه فروشگاه ها از جمله فروشگاه فرهنگیان قابل استفاده است و همه برند و نمایندگی برندهای معتبر را پوشش می‌دهد.

شاکر تصریح کرد:این کارت متوازن است و به میزان دارایی، مشارکت و سنوات فرهنگیان بستگی دارد. یعنی یک فرهنگی می‌تواند در مرحله بعد این مبلغ 7میلیون را به 20میلیون یا کمتر تبدیل کند. و این مراحل تحت نرم افزار محاسبه می‌شود.

نماینده مدیر عامل صندوق فرهنگیان کشور گفت: فرهنگیان زمانی که کارت خود را روی دستگاه پاز قرار می‌دهند این اختیار را دارند که برای خرید کالا از پول شخصی یا اعتبار کارتشان یا هر دو استفاده کنند.اما در حوزه‌ای که از پول شخصی خود استفاده می‌کنند هرچه قدر که گردش و منابع بیشتری از خودشان و خانواده خود در این حوزه به کار برند سود این اعتبار پایین تر می آید و می‌توانند مبالغ اعتباری بیشتری را نیز دریافت کنند.

شاکر با اشاره به این که به ازای 10هزار مانده موجودی 100هزار به اعتبار فرهنگیان در مرحله بعد اضافه می‌گردد این اعتبار همیشگی است افزود:‌ در این شبکه اعتباری واحدهای درمانی و گردشگری نیز در نظر گرفته شده یعنی فرهنگیان می‌توانند بخشی از هزینه های درمانی خود را از این اعتبار استفاده کنند.

وی ادامه داد:‌ فرض نرخ در حال حاضر 15درصد است و چنان چه فرهنگی حقوق درآمدهای روزانه و حتی یارانه خود را به این کارت منتقل کنند این نرخ به زیر 7درصد قابل کاهش است همچنین فرهنگیان می‌توانند از طریق سیستم روزانه نرخ سود محاسبه شده را نیز چک کنند.

شاکر در پاسخ به این پرسش که باز پرداخت سودها به چه شکل است اضافه کرد: نکته ای که در این کارت‌ها وجود دارد این است که معلم هر زمان که خواست از این کارت می‌تواند استفاده کند و تا زمانی که فرهنگی از این اعتبار استفاده نکند هیچ سودی را پرداخت نمی‌کند ضمن آن که اگر بعد از استفاده تا یک ماه پول را برگردانند همکار فرهنگی سودی را پرداخت نخواهد کرد اما چنانچه پس از یک نتوانست مبلغ استفاده شده را بازپرداخت کند این مبلغ روی حقوق فرد به مدت یک تا سه سال تقسیط می‌شود که البته بستگی به فیش حقوقی فرد دارد.

نماینده مدیر عامل صندوق فرهنگیان کشور در پاسخ به این سوال که فرهنگیان چگونه می‌توانند این کارت را دریافت کنند گفت:‌این کارت‌ها را درب منزل همه فرهنگیان تحویل می‌دهیم و آن‌ها برای فعال کردن کافی است که این کارت را به اولین دستگاه خود پرداز وارد کنند که البته حداقل 10هزار تومان باید وارد حسابشان کنند تا این کارت به عنوان یک کارت فعال بانکی شناخته شود.

شاکر با اشاره به این که توزیع این کارت حداکثر یک ماه آینده از استان البرز و خراسان رضوی شروع می‌شود افزود: بازنشستگان فرهنگی می‌توانند از این ظرفیت کارت اعتباری استفاده کنند.

وی در خصوص تفاوت این کارت با کارت صدرا با طرح فرهنگ گفت: هر کاری که مبتنی بر اطلاعات و سیستم نباشد قطعا با شکست مواجه می‌شود و تصمیمات شخصی و ارتباطاتی که با بانک‌ها گرفته می‌شود، و استفاده از ظرفیت فرهنگیان در جهت منافع شخصی همه این مشکلات را به وجود می‌آورد که کارت صدرا از جمله این موارد است.

همچنین طرح فرهنگ نیز پایه اطلاعاتی و منطق درستی نداشته و طبیعتا با شکست مواجه شده است اما این کارت‌های متوازن یک مدل به نوعی ابتکاری است و مدلی است که در تمام دنیا آزمون خود را پس داده و پایه علمی دارد بنابر این امیدواریم که بتواند در گام اول موفق شود.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن