تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798644577




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیگران در نمایش سیستم گرون هلم به زبان مشترک رسیدند/ حمایت از نمایشهای فاخر درشیراز


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > فارس نشست مطبوعاتی نمایش سیستم گرون هلم:
بازیگران در نمایش "سیستم گرون هلم" به زبان مشترک رسیدند/ حمایت از نمایشهای فاخر درشیراز
شیراز - خبرگزاری مهر: نشست خبری بازیگران نمایش "سیستم گرون هلم" در شیراز در حالی برگزار شد که معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از حمایت نمایشهای فاخر خبر داد و الهام پاوه نژاد بازیگر این نمایش اظهار داشت که بازیگران در نمایش مذکور به زبان مشترک رسیدند.



به گزارش خبرنگار مهر، سه تن از بازیگران نمایش “سیستم گرون هلم” در یک نشست مطبوعاتی با خبرنگاران شیرازی به گفتگو نشستند. نمایش “سیستم گرون هلم” که در خرداد ماه در تهران اجرا شده بود از بیست و یکم مهرماه تا بیست و سوم مهرماه در شیراز اجرا می شود. این نمایش را جوردی گالچران نوشته و کارگردانی و ترجمه اثر به عهده علیرضا کوشک جلالی کارگردان نام آشنای تئاتر ایران و آلمان است. نمایش “سیستم گرون هلم” هر شب ساعت بیست و سی دقیقه در سالن اصلی تالار حافظ شیراز به روی صحنه می رود. این نمایش  شب گذشته در نخستین اجرای خود با استقبال خوب تماشاگران شیرازی و هنرمندان و دانشجویان تئاتر همراه شد. از اجرای نمایش های فاخر در شیراز حمایت می کنیم معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در آغاز این نشست مطبوعاتی اظهار داشت: از اجرای نمایش های مفاخر در شیراز حمایت می کنیم. دکتر محمد رضا مریدی ابراز داشت: نمایش های فاخر می توانند رضایت مردم فرهنگ دوست شیراز را جلب کنند.

وی گفت: ما نگران کیفیت آثار هستیم  و از خالی ماندن صندلی های سالن ها در برنامه فرهنگی خوشحال نمی شویم. مریدی افزود: استقبال خوب شهروندان از نخستین اجرای نمایش "سیستم گرون هلم" بهترین خیر مقدم به این گروه بود. وی ادامه داد: علاقه مند بودیم که علیرضا کوشک جلالی کارگردان این نمایش نیز حضور داشتند و جوانان شیرازی بتوانند از کارگاه های آموزشی ایشان استفاده کنند که به دلیل حضورشان در آلمان این امر میسر نشد. معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس تصریح کرد:اداره ارشاد اداره مالیات نیست که به دنبال درآمد باشد و با بخش خصوصی در این زمینه همکاری خواهیم داشت. در این اثر بازیگران به زبان مشترک رسیدند الهام پاوه نژاد بازیگر نمایش “سیستم گرون هلم” در این نشست با اشاره به اینکه خبرهای خوب همیشه از شیراز شکل می گیرد ابراز داشت: این نخستین اجرای من در شهرستان ها است که تجربه خوبی بود. این بازیگر تئاتر و تلویزیون  ابراز داشت: متولیان فرهنگ در شهرستان ها باید از اجرای نمایش های خوب تهران استقبال کنند. وی گفت: این اجراها فرصت خوبی برای هنرمندان و مردم شهرها است که یک رابطه فرهنگی دوطرفه را ایجاد می کند.

پاوه نژاد افزود: در  نمایش “سیستم گرون هلم”  بازیگران به یک زبان مشترک، سلیقه مشترک و نگاه مشترک رسیدند.  وی بیان کرد: همین زبان مشترک سبب شده تا حتی در غیاب کارگردان نیز بازیگران از نفس و کلام اصلی کار مراقبت کنند. این بازیگر تئاتر و تلویزیون ادامه داد: خشونت یکی از دغدغه های آقای کوشک جلالی است که در نمایشی مانند خدای کشتار این دغدغه در حد خشونت در خانواده است و در نمایش “سیستم گرون هلم” خشونت کلی تر است. حرفه تئاتر حرفه ای مقدس است رضا مولایی ، دیگر بازیگر این نمایش در این نشست مطبوعاتی با اشاره به اینکه حرفه تئاتر حرفه ای مقدس است اظهار داشت: ما در تئاتر یاد گرفته ایم که هر کاری را باعشق انجام دهیم. وی گفت: این دومین حضور من در شیراز پس از نمایش خدای کشتار است و از این اتفاق بسیار راضی هستم. مولایی افزود: آقای کوشک جلالی به دلیل اجرای نمایش در آلمان نتوانستند که به شیراز بیایند، اما پیگیر تمام مباحث می باشند. وی تصریح کرد: شیراز همیشه پیشقدم بوده است و امیدوارم که شاهد اجراهای این نمایش در دیگر شهرستان ها نیز باشیم.

این بازیگر تئاتر در ادامه در پاسخ به پرسشی مبنی بر موفقیت اش در ایفای نقش    در نمایش “سیستم گرون هلم”  ابراز داشت: تئاتر یک کار دسته جمعی است  و حضور بازیگران خوب در این اثر به من بسیار کمک کرد. وی بیان کرد: متن به زبیایی به کاراکترها در کلیت پرداخته است و من در این کار دغدغه جزییات را داشتم. کوشک جلالی در آثارش امضای مشخص دارد در ادامه سینا رازانی دیگر بازیگر این نمایش در پاسخ به پرسشی مبنی بر شباهت دو نمایش خدای کشتار و نمایش “سیستم گرون هلم” ابراز داشت: به هر حال کارگردان دو اثر یک نفر است و آقای کوشک جلالی از هنرمندان مولف در تئاتر ایران است. وی گفت: سلیقه کارگردان از مرحله انتخاب متن آغاز می شود و بالطبع آقای کوشک جلالی سلیقه مشخص دارد. رازانی در ادامه  بیان کرد: اجرای نمایش ها گروه های پایتخت در شهرستان ها می تواند بسیار موثر باشد. این بازیگر تئاتر یادآور شد: این اجراها می تواند در سلیقه مخاطبان تاثیرات خوبی داشته باشد و از سوی دیگر برای خود هنرمندان نیز مفید است.   به گزارش مهر، الهام پاوه نژاد، سینا رازانی، رضا مولایی و امیر حسین رستمی بازیگران این نمایش هستند . دیگر عوامل این نمایش عبارت هستند از :دستیارکارگردان و منشی صحنه: رها شیرازی،تهیه کننده: آوا فیاض ، برنامه ریز و مدیر تولید: فواد خراباتی،طراح صحنه: علیرضا کوشک جلالی،طراح لباس: مارال یکدل،طراح پوستر و بروشور: سینا افشار و امیر حسین بزرگزادگان نیز به عنوان عکاس حضور دارد.


۱۳۹۳/۷/۲۲ - ۱۵:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن