تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820263840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی اصفهان گشایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی اصفهان گشایش یافت اصفهان - ایرنا- دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی اصفهان با حضور 10 استان عصر سه شنبه در محل دائمی نمایشگاههای این استان آغاز به کار کرد.


به گزارش ایرنا، محصولات فعالان صنایع غذایی از استانهای اصفهان، تهران، آذربایجان غربی، فارس، همدان، خراسان رضوی، مازندران، لرستان، چهارمحال وبختیاری و البرز در دو سالن و در فضایی بالغ بر پنج هزار مترمربع در این نمایشگاه عرضه شده است.
حضور 85 شرکت کننده و برندهای شاخص صنایع غذایی و اختصاص فضایی از سالن ها به سمپلینگ (ارایه نمونه محصولات به مصرف کنندگان و مخاطبان) از ویژگی های این دوره از نمایشگاه است.
انواع صنایع غذایی و نوشیدنی، فرآورده های شیر و لبنی، خشکبار و محصولات کشاورزی، فرآورده های قندی، گوشتی، غذاهای آماده و نیمه آماده، چاشنی و افزودنی ها، روغن و فرآورده های دانه های روغنی و ماشین آلات و تجهیزات در این نمایشگاه عرضه شده است.
دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی اصفهان از امروز تا بیست وپنجم مهر ماه در ساعات 15 تا 21 در محل نمایشگاههای بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان دایر است.
پ/8114/ 607/ 684


22/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن