تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819917735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه گناوه:اردوی راهیان نور برای دانش آموزان اثرات خوبی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده سپاه گناوه:اردوی راهیان نور برای دانش آموزان اثرات خوبی دارد گناوه - ایرنا- فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: اردوهای راهیان نور اثر بسزا و عمیقی بر روحیه دانش آموزان در جنبه های مختلف فردی و اجتماعی آنان می گذارد.


به گزارش ایرنا، سرهنگ علیرضا غریبی روز سه شنبه در نشست اعضای ستاد راهیان نور بسیج دانش آموزی سپاه این شهرستان افزود: راهیان نور در نحوه روش و منش زندگی و انتخاب راه صحیح دانش آموزان و آینده سازان میهن مفید و اثرات نتایج بخشی دارد.
وی گفت: با تحقیقات انجام شده ازسوی مربیان و استادان اهل فن و والدین دانش آموزان شرکت کننده در اردوهای راهیان نور سالهای قبل، این حرکت ارزشی نتایج بسیار خوبی بدنبال داشته است.
وی بیان کرد: اردوهای راهیان نور سبب شده تا دانش آموزان هم در کسب علم و هم در کسب معرفت ناب اسلامی تلاش بیشتری به عمل آورند.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گناوه بابیان اینکه در عرصه فرهنگی، بیشترین تهاجم رسانه ای دشمن علیه اردوهای راهیان نور دانش آموزی است، گفت: این درحالی است که اثر راهیان نور از سایر برنامه های فرهنگی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان بیشتر بوده است.
وی افزود: درسال جاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی گناوه درقالب 17 کاروان و در دو مرحله در نیمه دوم آبان و ابتدای آذر امسال به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.
فرمانده سپاه گناوه گفت: درطول اردوی راهیان نور تلاش خواهد شد تا با بهره گیری از کارهای فرهنگی و مذهبی از جمله برگزاری مسابقات، استفاده از روحانیون، رزمندگان و راویان دفاع مقدس بتوانیم به نحو مطلوب فضایی از آن دوران را برای دانش آموزان بازسازی کرده و در انتقال فرهنگ معنویت و ایثار و شهادت بخوبی عمل کنیم.
سرپرست آموزش و پرورش گناوه گفت: اردوهای راهیان نور یک ابزار سریع تربیتی است که نتیجه فوری در پی دارد.
محمد لیروای افزود: دانش آموزان شرکت کننده همانند سفیرانی هستند که براحتی می توانند پیام فرهنگ ایثار و شهادت را در طول یک اردوی کوتاه چند روزه دریافته و آموزه های فراگرفته را در بین دوستان و خانواده خود نشر و گسترش دهند.
وی با اشاره به نتایج اردوهای راهیان نور درسالهای گذشته گفت: دانش آموزانی که از این اردوها بازگشته اند تحولات عظیمی در روح و روانشان اتفاق افتاده است.
لیراوی افزود: امروز خانواده ها برای تربیت فرزندانشان به انواع و اقسام روشها دست می زنند اما به آنان توصیه می شود که به اردوهای راهیان نور اهمیت داده و مورد توجه جدی قرار دهند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد. ک/2
637/539


22/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن