تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820539856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین گرامیداشت خیرین مدرسه 10 کلاسه بهبود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: همزمان با عید سعید غدیر خم صورت گرفت؛ آیین گرامیداشت خیرین مدرسه 10 کلاسه بهبود خبرگزاری پانا: همایش تکریم از خیرین مدرسه ساز آموزشگاه ده کلاسه بهبود ناحیه دو کرمانشاه برگزار شد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۲ مهر ساعت 13:36



به گزارش خبرگزاری پانا، غلامحسین افتخاری رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کرمانشاه، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید بزرگ غدیر، پس از خوش آمدگویی به حضار اظهار داشت: این اعمال خیر را خداوند متعال آنگونه که باید در نظر دارد و ما هم برای سلامتی و برکت در زندگی این بزرگواران همیشه دست به دعا می باشیم. افتخاری افزود: دبستان 10 کلاسه بهبود با زیر بنای 1490 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال به همت خیرین نیکوکار بهبود هدایتی و همسر وی شریعه باستان پور تاسیس شد.
در ادامه بهبود هدایتی و شریعه باستان پور در جایگاه حاضر شده و ضمن تشکر از زحمات مسئولین جهت تدارک این آیین اظهار داشتند: هدف آنها از ساخت این آموزشگاه در منطقه ای محروم، پیشرفت و آبادانی میهن عزیز اسلامی و کمک به نیازمندان جامعه است.
ای خیرین ادامه دادند: کسب رضای الهی بالاترین خواسته آنها در تمام مراحل زندگی بوده و خوشحال اند که توانسته اند گامی در این جهت و برای آینده سازان مملکت بردارند.
در ادامه آیین، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه با تبریک مجدد دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر از خیرین حاضر در جمع به ویژه خیرین مدرسه بهبود تجلیل و قدردانی کرد و بیان داشت: خدمت به خلق به ویژه در مناطق محروم به واقع موجب رضای الهی و پیشرفت جامعه است لذا ما به وجود این خیرین و نیکوکاران می بالیم و وظیفه خود میدانیم که از آنها تجلیل و قدردانی کنیم.
در پایان آیین با حضور مسئولین حاضر در جمع از جمله فرماندار کرمانشاه، مدیر کل آموزش و پرورش استان، فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه، مدیر کل اداره نوسازی استان، رئیس مجمع خیرین استان و مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو، لوح تقدیر و هدیه ای به رسم ادب و یادبود و به پاس زحمات خیرین این مدرسه بهبود هدایتی و شریعه باستان پور به آنها تقدیم شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن