تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821103484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگه های سهام عدالت بین 351 هزار لرستانی توزیع شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > لرستان آشتاب:
برگه های سهام عدالت بین 351 هزار لرستانی توزیع شد
خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از توزیع برگه های سهام عدالت بین 351 هزار نفر از مردم این استان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، علی آشتاب پیش از ظهر سه شنبه در جلسه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی لرستان در محل استانداری اظهار داشت: طی شش ماه اول امسال برگهای سهام عدالت بین 351 هزار نفر از مردم استان لرستان توزیع شده است.
 
وی بیان داشت: سهام عدالت به کارگران ساختمان و فصلی استان پرداخت می شود.
 
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت هیئت های حل اختلاف کارگری و کارفرمایی لرستان اشاره کرد و گفت: در مجموع 42 درصد آرای این هیئت ها به صلح و سازش منجر شده اند.
 
آشتاب همچنین به ارائه مشاوره های لازم به کارگران و کارفرمایان استان لرستان اشاره کرد و گفت: در این راستا خط مستقیم ارائه مشاوره های لازم در زمینه های مختلف برای کارگران و همچنین کارفرمایان سطح استان از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان راه اندازی شده است.
 
وی بیان داشت: در مجموع طی امسال به پنج هزار و 500 کارگر و کارفرمای استان مشاوره های لازم را از این طریق ارائه داده ایم.
 
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان همچنین از انعقاد تفاهم نامه همکاری با پارک علم و فناوری لرستان در راستای حمایت از ایده ها و طرحهای کارگران استان خبر داد و گفت: همچنین ایجاد میز خدمت در راستای پاسخگویی به مسائل و مشکلات کارگران و کارفرمایان استان نیز در این اداره کل ایجاد شده است.



۱۳۹۳/۷/۲۲ - ۱۲:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن