تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819706065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راي کميسيون اصل 90 به توقف عمليات ساختماني در بوستان مادر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۳ (۱۲:۲ب.ظ)
رئيس کميته محيط زيست شوراي شهر تهران خبر داد: راي کميسيون اصل 90 به توقف عمليات ساختماني در بوستان مادر رئيس کميسيون محيط زيست شوراي اسلامي شهرتهران از توقف راي عمليات بوستان مادر خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، محمد حقاني در صدودومين جلسه علني از چهارمين دوره شوراي اسلامي شهرتهران با بيان ابين مطلب تصريح کرد: در حال حاضر شاهد هستيم که در کميسيون اصل 90 راي ادامه فعاليت ساخت و ساز در بوستان مادر مورد بررسي قرار گرفته و اعضا در اين کميسيون راي به توقف عمليات اين بوستان داده اند.
وي ادامه داد: طي دو مقطع زماني موضوع عمليات ساخت و ساز در بوستان مادر مطرح شد و هر دو بار نيز به توقف عمليات بوستان مادر تاکيد شده است.
رئيس کميسيون محيط زيست شوراي اسلامي شهرتهران خواستار رسيدگي رئيس شوراي شهر نسبت به وضعيت عمليات ساخت و ساز در بوستان مادر شد و خاطر نشان کرد: انتظار ما اين است که رئيس شوراي شهرتهران به عنوان فردي که در مسائل کميسيون ماده پنج آگاهي کامل دارد اين موضوع را با جدييت تمام مورد پيگيري قرار دهد.
وي تاکيد کرد: هم اکنون موضع بوستان مادر به وزارت کشور، کميسيون اصل 90 و قوه قضائيه کشيده شده است و بايد هر چه سريعتر وضعيت آن مشخص شود.
حقاني در خصوص طرح نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در رابطه با انتخاب شهرداران از سوي هيات هاي حل اختلاف اذعان داشت: طرحي که هم اکنون در مجلس مطرح شده است مورد انتقاد قرار گرفته و انتظار ما اين است شوراي شهر تهران بتوانند الگوي ساير شوراها شده و در رابطه با اين موضوع مخالفت اساسي خود را مطرح کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن