تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805371486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آباداني قم نياز به تلاش شبانه‌روزي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مهر ۱۳۹۳ (۲۲:۷ب.ظ)
رئيس شوراي اسلامي شهر قم: آباداني قم نياز به تلاش شبانه‌روزي دارد رئيس شوراي اسلامي شهر گفت: آباداني قم نياز به تلاش شبانه‌روزي دارد و اميدواريم خستگي در روحيه جهادي نيروهاي شهرداري اثري نداشته باشد و بيش‌از پيش به مردم اين شهر خدمت شود.
به گزارش خبرگزاري موج، ولي‌الله بياتي در مراسم بهره‌برداري از چهارده پروژه فضاي سبز شهرداري قم كه با حضور جمعي از مسئولان استاني در بوستان شهداي اصناف قم برگزار شد با اشاره به اينكه در شب عيد غدير خم ۱۴ پروژه شهرداري افتتاح و ۱۴پروژه ديگر كلنگ‌زني مي‌شود اظهار كرد: تمام اين پروژه‌‌ها حاصل تلاش شبانه‌روزي خادمان مردم در مديريت شهري است كه در شب عيد غدير به مردم تقديم مي‌شود.
وي با تقدير از شهردار قم و تمامي معاونان، مديران و پرسنل تلاشگر شهرداري بيان كرد: مديريت شهري افتخار دارد كه خدمتگذار مردم در شهر عش آل محمد (ص) باشد و اميدواريم همه اين تلاش‌ها كه در راستاي رشد و آباداني شهر مقدس قم صورت مي‌گيرد به عنوان باقيات الصالحات در پرونده تمام تلاشگران ثبت و ضبط شود.
رئيس شوراي اسلامي شهر قم با تاكيد بر اينكه كار در شهرداري قم بسيار سخت و پيچيده‌ است ابراز كرد: آباداني قم نياز به تلاش شبانه‌روزي دارد و اميدواريم خستگي در روحيه جهادي نيروهاي شهرداري اثري نداشته باشد و بيش‌از پيش به مردم اين شهر خدمت شود.
بياتي در بخش ديگري از سخنان خود ضمن تقدير از حمايت‌هاي استاندار قم از اجراي پروژه‌ها و طرح‌هاي عمراني و خدماتي مختلف ابراز كرد: همبستگي و تعامل ويژه‌اي بين استاندار، معاونين استانداري، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، شهردار ومعاونين وي و همچنين اعضاي شوراي اسلامي شهر براي سرعت بخشيدن به رشد و آباداني و رفع مشكلات شهر قم ايجاد شده است كه اميدواريم حاصل اين تعامل سازنده رفع مشكلات ديرينه اين شهر باشد.
وي رشد وگسترش فضاي سبز را يكي از اولويت‌هاي جدي شهرداري و شوراي شهر ذكر كرد و گفت: در سال ۹۳ احداث ۶۱ بوستان در دستور كار شهرداري قرار گرفت كه به تدريج اين بوستان‌ها در نقاط مختلف شهر به بهره‌برداري مي‌رسد و تا پايان سال نيز چندين بوستان ديگر در اختيار شهروندان قمي قرار خواهد گرفت.
رئيس شوراي اسلامي شهر قم با تاكيد بر اينكه سياست شوراي شهر و شهرداري حفظ باغات موجود در سطح شهر است گفت: بوستان شهداي اصناف با همين رويكرد تملك و به صورت بوستان خانوادگي در اختيار مردم منطقه قرار گرفته است.
بياتي با اشاره به اينكه كارهاي بزرگي در شهر قم در حال اجرا است اظهار كرد: از تمام دستگاه‌هاي اجرايي استان تقاضا دارم شهرداري را در اجراي كارهاي بزرگ وسنگيني كه در پيش رو دارد ياري كنند.
وي انعكاس فعاليتهاي شهرداري توسط رسانه‌ها را بسيار خود ارزيابي كرد و گفت: فعاليت‌هاي شهرداري بايد به خوبي براي مردم تبيين شود تا همه بدانند كه عليرغم وجود مشكلات اقتصادي در كشور و توقف پروژه‌هاي عمراني در بيشتر شهرها، با مديريت شهردار قم و همت جهادي مجموعه مديريت شهري تمام طرح‌ها طبق تعهدي كه شهردار داده‌اند راس موعد مقرر به بهره‌برداري مي‌رسد و اين برگ زريني در خدمت به شهر كريمه اهل‌بيت(س) براي مديريت شهري است.
رئيس شوراي اسلامي شهر قم با اشاره به ديدار اعضاي اين شورا با مراجع تقليد و علما بيان كرد: مراجع معظم از عملكرد شهرداري قم ابراز رضايت كردند و مردم نيز نسبت به اقدامات شهرداري ابراز خرسندي مي‌كنند كه اين رضايت، نشانگر عملكرد مطلوب شهرداري قم است كه جاي تقدير دارد.
بياتي در پايان با اشاره به اينكه ۲۱عضو شوراي شهر در سازمان‌ها و مناطق شهرداري و همچنين در جلسات مختلف حضور داشته و بر كار شهرداري نظارت ميكنند خاطرنشان كرد: اعضاي شورا به نحو احسن وظيفه نظارتي كه قانون بر عهده آنان قرار داده را دنبال مي‌كنند و در كنار انجام وظيفه در پيشبرد اهداف ترسيم شده، ياور و حامي شهرداري هستند تا با رفع مشكلات وموانع موجود طرح‌هاي عمراني، خدماتي و رفاهي در دست اقدام با كمترين مشكل به اجرا رسيده و طبق زمانبندي‌هاي انجام شده در اختيار مردم شريف شهر مقدس قم قرار گيرند.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن