تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820072809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خراسان شمالي سراسر شور و شادي شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان شمالی همزمان با هجدهم ذي الحجه و عيد غدير/
خراسان شمالي سراسر شور و شادي شد
بجنورد - خبرگزاري مهر: همزمان با هجدهم ذي الحجه و عيد غدير، جشن هاي شادماني مردم دوست دار اهل بيت(ع) و ولايت مدار خراسان شمالي در شهرها و روستاهاي مختلف اين استان برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر، يكشنبه شب و صبح دوشنبه به مناسبت عيد غدير مراسم هاي جشن و شادي در نقاط مختلف خراسان شمالي با مشاركت مردم و محبان اهل بيت(ع) و اميرمؤمنان علي(ع) برگزار شد. دوشنبه شب پخش شربت و شيريني در خيابان ها و ميادين اصلي بجنورد و ساير شهرهاي خراسان شمالي از سوي مردم انجام گرفت و جشن هاي غدير نيز در مساجد، امامزاده ها و بقاع متبركه خراسان شمالي با حضور مردم برگزار شد. برگزاري برنامه هاي مداحي و تواشيح با موضوع ولايت و امام علي(ع)، چراغاني كردن كوچه ها، معابر، سر در مغازه ها و ادارات و ميادين شهرها، سخنراني روحانيان و امامان جماعت مساجد پيرامون مسئله ولايت و امامت، اجراي برنامه ختم قرآن و ... برخي ديگر از اقدامات مردم خراسان شمالي همزمان با روز و شب عيد غدير بود. ملاقات با سادات و عيد گرفتن، خواندن عقد اخوت و برادري، برگزاري جشن هاي ازدواج و آغاز زندگي مشترك همزمان با عيد غدير، دلجويي از يتيمان، به جای آوردن صله رحم،هدیه دادن و هدیه گرفتن، روزه مستحبي گرفتن و پیوند بیشتر دوستی ها و مودت ها برخي ديگر از برنامه هاي انجام شده همزمان با هجدهم ذي الحجه در خراسان شمالي به شمار مي روند.  


۱۳۹۳/۷/۲۱ - ۱۱:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن