تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820037770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرمانده نیروی انتظامی: هنر در پیشگیری از وقوع جرم موثر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون فرمانده نیروی انتظامی: هنر در پیشگیری از وقوع جرم موثر است مشهد - ایرنا - معاون اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: استفاده از ابزار هنری از ظرفیتهای مهم پیشگیری از وقوع جرم است لذا باید از این ظرفیت بهره لازم را گرفت.


سردار سرتیپ دوم "سعید منتظرالمهدی" یکشنبه شب در مراسم پایانی "جشنواره ما، امنیت، مردم" در مشهد افزود: عملکرد پلیس در گذشته بیشتر معطوف به مقابله با جرم بود ولی هم اکنون در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات رویکرد پلیس هوشمند شده و پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار قرار گرفته است.
وی ادامه داد: بر این اساس استفاده از قابلیتهای مشارکت مردم و بهره گیری از ابزار هنری که از ارکان مهم تعیین کننده در پیشگیری از جرم محسوب می شوند می تواند بسیار کارساز باشد.
معاون فرمانده نیروی انتظامی گفت: شهروندان به عنوان مهمترین سرمایه های اجتماعی در جامعه باید بیش از پیش به عنوان حامی و همراه پلیس فعالیت کرده و در صحنه حضور تاثیرگذار داشته باشند تا شاهد کاهش جرم و جرائم باشیم.
وی همچنین از "عجله، خود بزرگ بینی، طلب فخر و لجبازی" به عنوان عوامل موثر در افزایش وقوع جرم یاد کرد
رییس حوزه هنری تبلیغات اسلامی خراسان رضوی هم در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این جشنواره برای نخستین بار قرار بود در سطح استانی برگزار شود اما آثار مختلف در بخشهای پوستر، عکس، فیلم و انیمیشن از سراسر کشور همچون تهران، اصفهان، زنجان، کرمان، قزوین، کرج، شهرکرد، ارومیه، کرمانشاه، کردستان، بابل، زنجان، خراسان جنوبی، همدان، قم، البرز و مشهد به دبیرخانه رسید و در نهایت این جشنواره در قالب سراسری برگزار شد.
"سیدجواد رفائی" افزود: 387 اثر در قالب داستان، مستند، انیمیشن، فیلم کوتاه 110 ثانیه ای و آثار مردمی به این جشنواره ارسال شده است.
وی گفت: "نخستین جشنواره فیلم کوتاه ما، مردم و امنیت" با اهدف حفظ و گسترش تعامل پلیس با مردم از طریق رسانه تصویری، تقویت بسترها و زمینه های رسانه ای ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی، ارتقاء مهارتهای فرهنگی و اجتماعی با بهره گیری از رسانه مهرماه جاری همزمان با هفته نیروی انتظامی توسط حوزه هنری تبلیغات اسلامی و فرماندهی انتظامی خراسان رضوی برگزار شد.
رییس حوزه هنری تبلیغات اسلامی خراسان رضوی محورهای این جشنواره را پیشگیری و امنیت اجتماعی، هنجارهای اجتماعی، نظم و انضباط و قانونمندی اجتماعی و موضوعهای آن را عفاف و حجاب، نقش مردم در امنیت پایدار جامعه، امنیت خانه و خانواده، امنیت در سایه مشارکت مردم و سازمانها با پلیس دانست.
وی گفت: تهدیدات و فرصتهای ماهواره و فضای مجازی، مخاطرات شبکه های اجتماعی مجازی، نظم و انضباط اجتماعی، نقش مشاوره در ارتقا مهارتهای فرهنگی و اجتماعی و امنیت روانی، چالشهای فراروی اثرات مواد مخدر، نقش رسانه ها در حفظ و توسعه امنیت، امنیت با بهره گیری از فناوری، نقش تهدیدات خارجی در ترویج آسیبهای اجتماعی دیگر موضوعات جشنواره است.
او افزود: جشنواره در بخشهای مسابقه اصلی شامل داستانی، مستند، پویانمایی و 110 ثانیه ای و بخش مردمی با حضور عموم مردم و استفاده از دوربینهای تلفن همراه، خانگی و غیره برگزار شد.
در پایان این مراسم از منتخبان آثار برتر با اهدای لوح و جوایزی تقدیر به عمل آمد.ک/2
7490/660


21/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن