تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819961169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای پروژه قطار شهری قم یکی از عمده ترین مشکلات این شهر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار قم: اجرای پروژه قطار شهری قم یکی از عمده ترین مشکلات این شهر است قم-ایرنا - استاندار قم، گفت: اجرای پروژه قطار شهری قم یکی از عمده ترین و پیچیده ترین مسائل و مشکلات این شهر است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین" محمد صادق صالحی منش" یکشنبه شب در مراسم افتتاح و کلنگ زنی 28 بوستان و پروژه شهری قم در بوستان شهدای اصناف این شهر، اظهار داشت: اخیرا در ملاقات با شخص رییس جمهوری مشکلات مربوط به این پروژه مطرح شد، ولی دکتر وحانی با تمام علاقه ای که به قم و مردم این استان دارد، در خصوص کمک مالی هیچ قولی نداد، و تصمیم گیری در مورد آن را نیازمند فکر و بررسی بیشتر دانست.
وی با اشاره به پروژه های شهری قم، افزود: شهرداری قم به کمک مسوولان استان پروژه های بسیار خوبی را شروع کرده و آن را ادامه می دهد که این روند به عنوان یک کار متقن و مستحکم برای همیشه در استان باقی خواهد ماند.
صالحی منش با بیان اینکه در رابطه با مسائل شهری پیچیدگیهای کار بسیار فراوان است، افزود: کار شهرداری در رابطه با مردم بسیار سخت است ولی بحمدالله با کمک شهردار و معاونان بسیار خوب و فهیم و کاردان و دانشمند آن و همچنین اعضای شورای شهر کارهای بسیار خوبی در حال انجام است.
استاندار قم با اشاره به پروژه شهید روحانی، اظهار داشت: بدون شک انجام حدود 600 تملک بویژه با توجه به سخت بودن کار جا به جایی و تغییر محل سکونت مردم کار خیلی سختی است، ولی در عین حال با همکاری مردم ، شهرداری بدون فرستادن حتی یک پرونده به ماده 9 تمام کار تملک را انجام داد.
این مقام ارشد اجرایی استان قم همچنین با اشاره به افتتاح 14 بوستان و آغاز عملیات اجرایی 14 پروژه، اظهار داشت: انجام این کار همزمان با چهاردهمین واقعه غدیرخم کار زیبا و خوبی است.
وی با اشاره به بوستان اصناف، اظهار داشت: در این بوستان امکانات لازم برای حضور خانواده ها در عین رعایت حریم آنها فراهم شده، و طبق دستور شهردار استعمال دخانیات نیز در آن کاملا ممنوع می باشد.
صالحی منش با بیان اینکه این اقدام شهرداری کاری پسندیده و شایسته است، افزود: امیدواریم شاهد روزی باشیم، که استعمال دخانیات در کشور حدالمقدور به حداقل برسد.
وی با اشاره به ایجاد هماهنگی کامل بین معاونت عمرانی استانداری با دستگاه های دیگر بویژه نهادهای تاسیساتی برای انجام و بهره برداری هر چه سریعتر پروژه های عمرانی استان، افزود: از طرف استانداری و مسوولان دولتی کوچکترین ناهماهنگی برای انجام پروژه های عمرانی شهری وجود ندارد.
استاندار قم همچنین با تاکید بر حل مشکل شهرداری با نهادهای نظارتی اظهار داشت: معاونت سیاسی امنیتی استانداری باید مشکل شهرداری با این نهادها را برطرف و با بر داشتن موانع و مشکلات از سر راه شهرداری مسیر کار و فعالیت برای آن را فراهم کند.
وی با بیان اینکه فرصت خدمت رسانی در قم حالت ویژه ای پیدا کرده و همه مسوولان وظیفه خود می دانند به عنوان خادمان مردم، فهیم و خوب استان بیشترین و بهترین خدمات را به آنها ارایه دهند، افزود: همه مردم قم به نوعی مدیون الطاف و محبت های بی دریغ رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری هستند، چرا که کمک های آنان نقش مهمی در افتتاح پروژه های شهری از جمله بوستان ها داشته است.ک/2
7403/ 550/


21/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن