تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819192285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران اسلامی به واسطه وجود ولایت به یک قدرت جهانی تبدیل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ایران اسلامی به واسطه وجود ولایت به یک قدرت جهانی تبدیل شده است نهاوند-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت:ایران اسلامی امروز به واسطه بهره مندی از نعمت ولایت و رهبری به یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان تبدیل شده است.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید "محمد حسینی شاهرودی " شامگاه یکشنبه درمراسم جشن عید غدیر در مسجد صاحب الزمان (عج)شهرستان نهاوند افزود: کشور ما که زمانی به شرق و غرب وابسته بود و ابر قدرتها هر گونه که می خواستند با ما رفتار می کردند امروز به واسطه وجود نعمت ولایت به کشوری قدرتمند تبدیل شده که توان نظامی برای در هم شکستن آمریکا را دارد.
وی با برشمردن نقش غدیر در آینده دنیای اسلام گفت: در صدر اسلام دشمنان دین خدا می گفتند تا زمانی که پیامبر زنده است اسلام ادامه دارد و پس از او اسلام از بین خواهد رفت اما واقعه غدیر این خیال دشمن را باطل کرد و دین را برای همیشه بیمه نمود.
وی افزود: همان تفکری که دشمنان در صدر اسلام نسبت به پیامبر داشتند در رابطه با انقلاب اسلامی هم وجود داشت به گونه ای که دشمن فکر می کرد که با رفتن امام خمینی(ره) انقلاب نیز به پایان می رسد اما نه تنها اینگونه نشد بلکه امروز ایران به جایی رسیده که در معادلات جهانی تاثیر گذار شده است.
حجت الاسلام حسینی شاهرودی غدیر را واقعه بسیار عظیمی در تاریخ اسلام توصیف کرد و گفت: خطبه غدیر بیانگر شخصیت والای حضرت علی(ع) است، اما وهابیت امروز تلاش می کند تا وانمود کند که غدیر وجودندارد .
نماینده ولی فقیه در استان کردستان نقش رهبری انقلاب را در خنثی کردن توطئه ها بسیار مهم عنوان نمود و گفت: دشمن برای برخورد با ایران در مانده شده است و آنها اذعان دارند که هر چه برنامه ریزی می کنند و توطئه چینی می کنند با یک سخنرانی رهبر جمهوری اسلامی خنثی می شود .
امام جمعه سنندج افزود: جمهوری اسلامی از نظر اقتصادی یک کشورپیشرفته و طلبکار می باشد به گونه ای که از بسیاری کشورها از جمله کشورهای اروپایی پول طلب دارد و آنان به ایران بدهکار می باشند.
جشن عید غدیر با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان و جمعی از مردم یکشنبه شب در مسجد صاحب الزمان (عج) نهاوند برگزار شد .
شهرستان نهاوند با جمعیت 190 هزار نفر در جنوب استان همدان واقع شده است.
576/7526


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن