تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819905458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رزمندگان کوبانی: نیاز به کریدور محافظت شده برای انتقال مجروحان داریم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: رزمندگان کوبانی: نیاز به کریدور محافظت شده برای انتقال مجروحان داریم
نیروهای پیشمرگه کرد در کوبانی که نبردی سخت علیه داعش را به پیش می برند، می گویند اگر چه حملات هوایی ائتلاف تحت رهبری آمریکا در عقب نشاندن شبه نظامیان موثر بوده اما کافی نیست.
آفتاب- سرویس بین‌الملل: عصمت الشیخ مسئول شورای دفاع از کوبانی به خبرگزاری رویترز گفته است مشکل ما جنگ خیابان به خیابان و خانه به خانه است و این وضعیت را برای هواپیماهای ائتلاف در هدف گرفتن مواضع گروه دولت اسلامی دشوار می کند.


به گزارش آفتاب به نقل از یورونیوز، رزمندگان کرد در کوبانی همچنین مطرح کرده اند که نیاز به ایجاد کریدور سربسته ای از داخل شهر تا مرز ترکیه دارند تا بتوانند مجروحان خود را از صحنه نبرد خارج و در عین حال سلاح های جدیدی را از طریق این کریدور به داخل کوبانی منتقل کنند. آنها می گویند در حالی که داعش تانک و توپ به داخل شهر آورده، ما هیچ سلاح سنگینی نداریم.


مقامات بریتانیایی ضمن حمایت از این ایده، عملی شدن آن را در گروی جلب توافق ترکیه دانسته اند. از سوی دیگر، چاک هیگل وزیر دفاع آمریکا روز یکشنبه گفت ما در عقب نشاندن داعش هرچه درتوان داریم انجام می دهیم، اما این نبردی طولانی است.


این در حالی است که وزیر خارجه ترکیه روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه فرانس ۲۴ گفت: امکان ایجاد مسیر امن برای انتقال تجهیزات و نیرو به شهر محاصره‌شده «عین‌العرب» در شمال سوریه وجود ندارد.


«مولود چاوش اوغلو» وزیر خارجه ترکیه روز یکشنبه گفت امکان ایجاد مسیر امن برای انتقال کمک و نیرو به شهر تحت محاصره «عین العرب» (کوبانی) وجود ندارد و چنین طرحی غیرواقع‌بینانه است.


آقای چاوش اوغلو که با شبکه فرانس 24 صحبت می‌کرد، گفت برای مبارزه با داعش به راهکاری فراگیرتر نیاز است.





تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن