تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820853953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زلزله 4.1 ریشترحوالی بندر مقام هرمزگان خسارتی درپی نداشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: زلزله 4.1 ریشترحوالی بندر مقام هرمزگان خسارتی درپی نداشته است بندرعباس - ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: زلزله 4.1 ریشترعصر یکشنبه حوالی بندر مقام بندرلنگه از توابع هرمزگان خسارت جانی ومالی درپی نداشته است.


ارسلان بهاری یکشنبه شب در گفت وگوبا ایرنا افزود: بنا به اظهار مسوولان محلی حتی این زلزله دراین منطقه احساس هم نشد ولی نیروهای امدادی بصورت آماده باش هستند.
مرکز لرزه نگاری کشوری ، زمین لرزه ای به بزرگی 4.1 ریشتر(در مقیاس امواج درونی زمین) در ساعت 17 و یک دقیقه و 50 ثانیه عصر روز یکشنبه حوالی بندر مقام در استان هرمزگان را لرزاند.
براساس این گزارش این مرکز، این زلزله در عرض شمالی 27 و طول شرقی 53.54 و در عمق 13 کیلومتری زمین بندرمقام ثبت شده است.
دهستان ساحلی بندر مقام از توابع شهرستان بندرلنگه در240کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
از ابتدای امسال تاکنون 16بار زلزله های بالاری چهار ریشتردراستان رخ داده وبالاترین آن در جزیره هندورابی با پنج ونیم ریشتربواسطه کانون آن در دریا بوده بدون خسارت شده است.
تاپیش از زلزله موری موری ایلام ، استان هرمزگان ، در زمینه پرشماری و شدت زلزله جز استانهای زلزله خیر کشور بود اما اکنون این عنوان به استان دیگر لقب یافته است.
درسال 92 نیز شاهد دوزلزله بزرگ پنج ونیم و شش ودو دهم ریشتری در بشاگرد وبستک بودیم که 816واحد مسکونی خسارت کلی دید که تاکنون 667 واحد آن برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند ، 570 مورد پی کنی ، 330مورد ازاینها به مرحله فندانسیون ودرنهایت 144مورد آن مرحله سقف ریزی هم انجام داند.
درجریان زلزله بستک که یک مورد فوتی داشتیم 729مورد کمک بلاعوض به ارزش 18میلیارد ریال انجام شد و 700میلیارد ریال هم دستگاههای اجرایی از زلزله خسارت دیدند.ک/3
668


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن