تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820773841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبلغان معارف والای غدیر را ترویج دهند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



نماینده ولی فقیه در استان البرز:
مبلغان معارف والای غدیر را ترویج دهند خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان این که خطبه غدیر دارای معارف بلند و عمیقی است، گفت: مبلغان در عرصه تبلیغ باید با آیات قرآن این رخداد بزرگ را به صورت درست و دقیق آموزش و توسعه دهند تا این واقعه عظیم مهجور نماند و به نسل آینده برسد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی حسینی همدانی در همایش بزرگ طلایه داران تبلیغ سنگربانان ولایت که عصر امروز در تالار شهیدان فلاح نژاد کرج برگزار شد با اشاره به واقعه عظیم غدیر گفت: متاسفانه در جوامع امروز جهان اسلام در رابطه با غدیر و مسائل مربوط به آن کم کاری شده است زیرا در تاریخ روایتی نیست که مانند روایت غدیر 120 هزار نفر شاهد داشته باشد.
 
 
 
وی ادامه داد: خطبه غدیر دارای معارف بلند و عمیقی است که مبلغان با غنیمت شمردن این ایام می توانند ناگفته های این رویداد عظیم را به صورت درست و شفاف برای مردم بیان کنند.
 
 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی همدانی با استناد به آیات سوره انشراح به تبیین این واقعه بزرگ پرداخت و اظهار داشت: سوره انشراح مراحل معیشت رسول خدا (ص) و جریان غدیر خم را بیان می کند و این سوره ارتباط دقیق و عمیقی با این رویداد عظیم تاریخ بشریت و اسلام دارد.
 
 
 
وی ابراز کرد: مبلغان به عنوان یاوران ولایت و سنگربانان عرصه تبلیغ باید با آیات قرآن این رخداد بزرگ را به صورت درست و دقیق آموزش و توسعه دهند تا این واقعه عظیم مهجور نماند.
 
 
 
نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به مسائل اختلافی شیعه و سنی و لزوم اتحاد آنها تاکید کرد: باید مبانی اسلام و معارف دین را به صورت صحیح یاد بگیریم و به درستی به جوانان نسل حاضر انتقال دهیم و از مسائل اختلافی دوری کنیم.
 
 
 
وی با بیان این که توسعه فکر ولایی و نشر معارف الهی در راستای اهداف بنیاد بین المللی غدیر است اظهار داشت: امروز حکم ریاست بنیاد بین المللی غدیر به ائمه جمعه شهرستان های استان‌ها اعطا می شود و به طور رسمی کار خود را آغاز می کند.
 
 
 
نماینده ولی فقیه در البرز زکات را یکی از مسائل مهم در جامعه خواند و گفت: مبلغان در محافل و مجالس خود به مساله زکات بپردازند زیرا در قرآن کریم این امر به مکرر مطرح شده است.
 
 
 
وی با بیان این که پرداختن به عتبات عالیات از سوی مبلغان در ایام محرم ضرورت بسیاری دارد خاطر نشان کرد: حملات اخیر به عتبات عالیات سبب شده تا مردم کمتر به  عتبات عالیات توجه داشته باشند از این رو مبلغان به این مساله بپردازند.
 
 
 
امام جمعه کرج پرداختن به مساله امر به معروف و نهی از منکر را یکی از وظایف اصلی مبلغان دانست و اظهار داشت: طرح این موارد از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر بسیار حائز اهمیت است./801/پ202/ب4




۱۳۹۳/۷/۲۰






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن