تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799133644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای هفتمین سال متوالی بانک پاسارگاد از نفرات برتر کنکور سراسری حمایت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
برای هفتمین سال متوالی بانک پاسارگاد از نفرات برتر کنکور سراسری حمایت کرد
بانک‌پاسارگاد، برای هفتمین سال متوالی، در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود از نفرات برتر کنکور سراسری سال 1393 حمایت کرد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، خدایی رییس سازمان سنجش آموزش کشور ضمن قدردانی از اقدام ستودنی و ارزشمند بانک‌پاسارگاد در حمایت از نخبگان کشور گفت: بر اساس اسناد بالادستی و منویات مقام معظم رهبری و شعارهای رییس‌جمهوری، ارتقای کیفیت آموزش عالی در دستور کار قرار دارد.

هم‌اکنون ما از مرحله کمیت عبور کرده و وارد مرحله کیفی‌سازی شده‌ایم. وی خروجی آموزش و پرورش را از دیپلم به تحصیلات عالی با احتساب افراد پشت کنکور 1.2 میلیون نفر و ظرفیت‌های کلی آموزش عالی را 1.8 میلیون نفر ذکر کرد و ادامه داد: هم‌اکنون حدود 500 هزار نفر ظرفیت مازاد داریم که متقاضی برای آن وجود ندارد که نشانه عدم توسعه هدفمند در آموزش عالی است.

رییس سازمان سنجش از بانک پاسارگاد به خاطر 7 سال حمایت از نخبگان کنکور قدردانی کرد و اظهار داشت: به خاطر انتخاب برگزیدگان کنکور برای حمایت، به دست‌اندرکاران این بانک تبریک می‌گویم زیرا متاسفانه حمایت‌ها از حوزه علمی کشور در مقایسه با حوزه‌های دیگر مانند ورزش، بسیار ناچیز است.

در ادامه محقق داماد، رییس هیات‌امنای دانشگاه خاتم ضمن تقدیر از اقدام شایسته بانک‌پاسارکاد، حمایت از نخبگان را تشویق علم در کشور خواند و گفت: باید کاری کنیم که کشورمان آنقدر جذابیت داشته‌باشد که هیچ نخبه‌ای از کشور خارج نشود. وی برگزیدگان کنکور را نور چشم و افتخار بزرگی برای کشور دانست و خطاب به آنان ادامه داد: امیدواریم با عنایات حضرت حق و دعای ملت ایران، افتخارات بزرگی برای کشور بیافرینید.

وادی‌دار عضو هیات مدیره بانک‌پاسارگاد نیز ضمن تبریک به برگزیدگان کنکور سراسری سال 93 به نگاه ویژه بانک‌پاسارگاد به مقوله مسئولیت‌های اجتماعی خود اشاره کرد و گفت: بانک‌پاسارگاد برای هفتمین سال متوالی است که نفرات برتر کنکور را از محل بودجه تبلیغات و در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود مورد حمایت قرار می‌دهد. در این راستا تاکنون 105 نفر از این نخبگان به جمع خانواده بزرگ بانک پاسارگاد پیوسته و حتی دو نفر از آنان جذب بانک شده‌اند.

 وی بانک‌پاسارگاد را یک بانک دانش‌محور خواند و افزود: این بانک سه سال پیاپی به عنوان سازمان دانشی و حتی در سال گذشته به عنوان برترین سازمان دانشی برگزیده شده و مدیرعامل بانک نیز به عنوان شخصیت برجسته دانشگاهی معرفی شده‌اند که افتخار بزرگی برای این مجموعه به حساب می‌آید. همچنین در بانک‌پاسارگاد شرکت‌های دانش‌محور ایجاد شده‌اند که ایده ها و نوآوری های دانشجویان را جذب و تجاری سازی می کنند.

 وادی‌دار در خصوص دانشگاه خاتم تصریح کرد: هم‌اکنون حدود 800 نفر در دانشگاه خاتم در 19 رشته کارشناسی‌ارشد و دو رشته کارشناسی مشغول تحصیل هستند و به زودی دوره دکترا نیز در این دانشگاه راه‌اندازی خواهد شد.

عضو هیات‌مدیره بانک‌پاسارگاد مدرسه‌سازی و ساخت کتابخانه را از دیگر اقدامات اجتماعی بانک پاسارگاد ذکر کرد و تصریح کرد: اخیرا نیز در سفر مدیرعامل بانک‌پاسارگاد به استان اردبیل، کلنگ ساخت 3 کتابخانه با حمایت بانک‌پاسارگاد بر زمین زده‌شد.

 وی حمایت از فرهنگ و هنر را از دیگر اقدامات بانک پاسارگاد در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی عنوان کرد و یادآور شد: جدیدترین مورد  در این زمینه حمایت بانک از ساخت مجموعه تلویزیونی ساعت صفر است که به زودی از شبکه سیما بخش خواهد شد. هدف این فیلم ترویج فرهنگ اهدای عضو است.

وی همچنین از آزادی سه هزار زندانی جرایم غیرعمد از سوی این بانک تاکنون خبر داد و تاکید کرد: حتی تعدادی از این زندانیان پس از آزادی با استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌پاسارگاد صاحب شغل شده‌اند.   

به گفته وادی دار، حمایت از فدراسیون‌هایی که کمتر مورد توجه و حمایت قرار می‌گیرند مانند فدراسیون کشتی از دیگر اقدامات حمایتی بانک پاسارگاد است که موفقیت‌های زیادی را برای تیم‌های کشتی کشورمان در پی‌داشته‌است.

وی از ایجاد شغل برای 12 هزار و 800  نفر در گروه مالی پاسارگاد خبر داد و افزود: بانک پاسارگاد برای نخستین بار در کشور، کتاب مسئولیت های اجتماعی را نیز منتشر کرده است.

عضو هیات‌مدیره بانک‌پاسارگاد با اشاره به این نکته که بانکداری‌مجازی کمک بزرگی به حفظ محیط‌ زیست کرده‌است، تصریح کرد: امروز تنها شش درصد از عملیات صدور اسناد بانک‌پاسارگاد با حضور مردم در شعبه‌ها انجام می‌شود و 94 درصد امور به صورت غیرحضوری صورت می‌گیرد.

وی همچنین از ایجاد حساب سپرده سبز با هدف حمایت از محیط‌ زیست خبر داد و گفت: عواید حاصل از این سپرده‌ها با کمکی که بانک پاسارگاد انجام می‌دهد، برای بهبود محیط زیست هزینه خواهد شد.

در این مراسم برخی از برگزیدگان کنکور سال‌های گذشته که از حمایت‌های بانک‌پاسارگاد برخوردار شده‌اند سخنانی را ایراد کردند.

سارا تراب، رتبه دوم گروه علوم‌انسانی در سال 1389 و دانشجوی رشته حقوق دانشگاه تهران در سخنانی، تجربه چهار سال آشنایی با بانک‌پاسارگاد را افتخار بزرگی برای خود خواند و گفت: این بانک بدون هیچ چشمداشت و انتظاری، به برگزیدگان کنکور سراسری احترام زیادی گذاشت که این اقدام برای ما بسیار ارزشمند است.

 وی افزود: تمام اهتمام مدیران بانک‌پاسارگاد این است که با حمایت‌های خود از خروج نخبگان از کشور جلوگیری کنند. اینگونه اقدامات بانک‌پاسارگاد برای نخبگان، می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای سایر ارگان‌ها باشد.تراب در پایان برخورد صمیمانه و دوستانه مدیران این بانک با نخبگان را قابل تقدیر دانست و از احترام و حمایت‌های این بانک تشکر کرد.

در ادامه الهام احسانی‌مقدم، رتبه سوم ریاضی سال 1391 و دانشجوی رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف فرار مغزها از ایران را نگران‌کننده خواند و گفت: گرچه این موضوع، موضوعی تکراری است ولی بسیار اهمیت دارد. زیرا از دبستان تا پایان دانشگاه برای نخبگان هزینه شده‌است ولی با مهاجرت این افراد، سود آن به کشور مهاجرپذیر می‌رسد که این موضوع ناراحت‌کننده‌ای است.

 این نخبه رشته‌ ریاضی، بازار پویا و پیشرفت کشور را نیازمند مشارکت نخبگان دانست و افزود: باعث افتخار است که خود را عضوی از خانواده بانک‌پاسارگاد بدانم چون این بانک در برهه‌ای که حمایت کمی از نخبگان صورت می‌گیرد، با حمایت‌های بی‌چشمداشت خود، گام بزرگی در حمایت از این افراد برداشته‌است. ما حمایت های بانک پاسارگاد را هیچ گاه از یاد نخواهیم برد.

وی تاکید کرد: این حمایت‌ها نشان می‌دهد که پیشرفت کشور برای بانک‌پاسارگاد خیلی مهم است تا نخبگان، به جای خروج از کشور، وطن خود را برای تحصیل، کار و فعالیت انتخاب کنند.

گفتنی است برای هفتمین سال متوالی از نفرات اول تا سوم کنکور سراسری، در 5 گروه آزمایشی تقدیر به عمل آورد. در این مراسم که با حضور خدایی رییس سازمان سنجش آموزش کشور، توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور،ابری‌نیا مدیرکل دفتر موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، آیت‌الله  محقق داماد عضو فرهنگستان علوم ایران و ریاست هیات‌امنای دانشگاه خاتم، اعضای هیات‌امنا و هیات‌موسس دانشگاه خاتم، مدیران و اعضای هیات‌مدیره بانک‌پاسارگاد، نفرات برتر کنکور سراسری 1393 و سال‌های پیش به همراه خانواده‌های ایشان حضور داشتند، به ترتیب به نفرات اول تا سوم 5 گروه آزمایشی 25 هزار، 17 هزار و 500 و 12 هزار  و 500 سهم بانک‌پاسارگاد اهداء شد. به کلیه این عزیزان نیز ماهیانه مبلغ 6 میلیون ریال به عنوان کمک هزینه تحصیلی، تا هر مقطعی که در کشور ادامه تحصیل دهند، واریز خواهد شد. در این مراسم همچنین از 3 نفر از برگزیدگان المپیاد ریاضی سال 2014 کشور ترکیه، که با حمایت بانک پاسارگاد به مسابقات فوق اعزام شده بودند و مدال برنز مسابقات را کسب کردند، با اهدای 10 هزار سهم بانک‌پاسارگاد تقدیر شد.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن