تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819756815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش همیاران پلیس در اندیمشک برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همایش همیاران پلیس در اندیمشک برگزار شد دزفول - ایرنا - همایش همیاران پلیس و طلایه داران فرهنگ ترافیک روز یکشنبه در کانون شهید مطهری اندیمشک برگزار شد.


به گزارش ایرنا در این آیین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اندیمشک در سخنانی ، همیاری دانش آموزان با پلیس در فرهنگ سازی در راستای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را مهم توصیف کرد و گفت:این تعامل و همیاری در آینده دانش آموزان را از خطرات حوادث رانندگی حفظ می کند.
سرگرد " سعید رحیمی " با بیان اینکه تلاش می شود با طرح مسایل ترافیکی دانش آموزان نسبت به خطرات سوانح رانندگی آگاهی پیدا کنند افزود:در این راستا برنامه های فرهنگی خوبی پیش بینی شده که با حضور ماموران راهنمایی و رانندگی در مدارس به دانش آموزان آموزش داده
می شود.
وی افزود: دانش آموزان همیار پلیس ملزم به تذکر در مورد رعایت قوانین رانندگی به دیگران با رعایت ادب و احترام هستند.
" بهرام سپهریان " مدیر آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک هم گفت: دانش آموزان همیار پلیس با مشارکت در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می توانند در کاهش حوادث احتمالی و تصادفات موثر باشند.
وی گفت: طرح همیاران پلیس از طرح های بسیار خوب و مثبت نیروی انتظامی است که با مشارکت دانش آموزان و پلیس بیش از گذشته تاثیر گذار خواهد بود.
در این همایش که بیش از 150 دانش آموز دختر و پسر همیار پلیس حضور داشتند با اجرای سرود و برنامه های نمادین بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید شد.
7281/648


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن