تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821125385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون شهردار تهران: آتش نشانی به امداد هوایی تجهیز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون شهردار تهران: آتش نشانی به امداد هوایی تجهیز می شود تهران بزرگ - ایرنا - معاون خدمات شهری شهرداری تهران از راه انداری امداد هوایی در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی پایتخت تا پایان برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران خبر داد.


مجتبی عبدالهی روز یکشنبه در حاشیه افتتاح پنج ایستگاه آتش نشانی به خبرنگاران گفت: با جدیت در حال پیگیری این موضوع هستیم تا با راه اندازی امداد هوایی خدمات مطلوب تری به شهروندان ارایه کنیم.
وی با اشاره به اینکه راه اندازی امداد هوایی کاری خاص و ویژه است، اظهار کرد: تهیه مجوز پرواز از مسوولان مربوطه، اقدامات فنی و نگهداری ناوگان هوایی کاری فوق العاده سنگین و خاص است که با برنامه ریزی لازم باید زمینه تحقق این کار مهم فراهم شود.

** راه اندازی 150 ایستگاه آتش نشانی تا پایان برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران
عبدالهی تاکید کرد: براساس برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران باید تا پایان سال 97 تعداد ایستگاه های آتش نشانی پایتخت به 150 ایستگاه برسد که برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام گرفته و هر ساله شاهد بهره برداری تعدادی از ایستگاه های آتش نشانی هستیم.
وی هزینه احداث ایستگاه های جدید آتش نشانی در تهران را 40 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: همین مبلغ نیز صرف تهیه تجهیزات و امکانات این ایستگاه شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه در هر ایستگاه جدید 32 آتش نشان حضور دارد، تاکید کرد: هر ساله بر اساس قوانین و ضوابط اقدام به جذب نیروهای آتش نشان می شود که این افراد پس از گذراندن دوره های آموزشی در ایستگاه ها به کار گرفته می شود.

** تجهیز آتش نشانی به امکانات پیشرفته
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه وضعیت آتش نشانی از لحاظ امکانات و تجهیزات در شرایط مطلوبی قرار دارد، افزود: اقدامات جدی برای تهیه تجهیزات و امکانان به روز دنیا در این مجموعه در دستور کار قرار دارد.
عبدالهی اظهار کرد: اعتبارات خوبی برای مجموعه آتش نشانی تهران پیش بینی شده است که این موضوع نشان دهنده توجه جدی شورای اسلامی و شهرداری تهران به این مجموعه است.

** کاهش آمار کشته شدگان حریق و حوداث پایتخت
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: آمارها نشان می دهد که کلان شهر تهران از لحاظ تعداد حوادث و کشته شدگان به نسبت کشورهای توسعه یافته از وضعیت خوبی برخوردار است.
وی، بهره گیری از تجهیزات پیشرفته، برگزاری دوره های آموزشی برای آتش نشانان و نیز آموزش همگانی را از جمله دلایل کاهش آمار کشته شدگان عنوان کرد و گفت: آموزش همگانی باید با جدیت بیشتری ادامه یابد.
عبدالهی همچنین با اشاره به اینکه بانوان علاقمند هستند که به عنوان آتش نشان داوطلب ارایه خدمت کنند، افزود: بانوان در بخش های ستادی فعالیت دارد و در عملیات آتش نشانی از آنها استفاده نمی شود.
تهرام/519/1565/ 605


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن