تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799147952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي هفتمين سال متوالي بانک پاسارگاد از نفرات برتر کنکور سراسري حمايت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۴۹ب.ظ)
براي هفتمين سال متوالي بانک پاسارگاد از نفرات برتر کنکور سراسري حمايت کرد بانک‌پاسارگاد، براي هفتمين سال متوالي، در راستاي ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي خود از نفرات برتر کنکور سراسري سال 1393 حمايت کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، اين بانک طي مراسمي ويژه‌ که در تاريخ 19 مهر 1393 در دانشگاه خاتم وابسته به بانک پاسارگاد برگزار شد، براي هفتمين سال متوالي از نفرات اول تا سوم کنکور سراسري، در 5 گروه آزمايشي تقدير به عمل آورد. در اين مراسم که با حضور دکتر خدايي رييس سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر توکلي مشاور عالي سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر ابري‌نيا مديرکل دفتر موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و غيردولتي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، آيت‌الله دکتر محقق داماد عضو فرهنگستان علوم ايران و رياست هيات‌امناي دانشگاه خاتم، اعضاي هيات‌امنا و هيات‌موسس دانشگاه خاتم، مديران و اعضاي هيات‌مديره بانک‌پاسارگاد، نفرات برتر کنکور سراسري 1393 و سال‌هاي پيش به همراه خانواده‌هاي ايشان حضور داشتند، به ترتيب به نفرات اول تا سوم 5 گروه آزمايشي 25 هزار، 17 هزار و 500 و 12 هزار و 500 سهم بانک‌پاسارگاد اهداء شد. به کليه اين عزيزان نيز ماهيانه مبلغ 6 ميليون ريال به عنوان کمک هزينه تحصيلي، تا هر مقطعي که در کشور ادامه تحصيل دهند، واريز خواهد شد. در اين مراسم همچنين از 3 نفر از برگزيدگان المپياد رياضي سال 2014 کشور ترکيه، که با حمايت بانک پاسارگاد به مسابقات فوق اعزام شده بودند و مدال برنز مسابقات را کسب کردند، با اهداي 10 هزار سهم بانک‌پاسارگاد تقدير شد.
در اين مراسم دکتر خدايي رييس سازمان سنجش آموزش کشور ضمن قدرداني از اقدام ستودني و ارزشمند بانک‌پاسارگاد در حمايت از نخبگان کشور گفت: بر اساس اسناد بالادستي و منويات مقام معظم رهبري و شعارهاي رييس‌جمهوري، ارتقاي کيفيت آموزش عالي در دستور کار قرار دارد. هم‌اکنون ما از مرحله کميت عبور کرده و وارد مرحله کيفي‌سازي شده‌ايم. وي خروجي آموزش و پرورش را از ديپلم به تحصيلات عالي با احتساب افراد پشت کنکور 1.2 ميليون نفر و ظرفيت‌هاي کلي آموزش عالي را 1.8 ميليون نفر ذکر کرد و ادامه داد: هم‌اکنون حدود 500 هزار نفر ظرفيت مازاد داريم که متقاضي براي آن وجود ندارد که نشانه عدم توسعه هدفمند در آموزش عالي است. رييس سازمان سنجش از بانک پاسارگاد به خاطر 7 سال حمايت از نخبگان کنکور قدرداني کرد و اظهار داشت: به خاطر انتخاب برگزيدگان کنکور براي حمايت، به دست‌اندرکاران اين بانک تبريک مي‌گويم زيرا متاسفانه حمايت‌ها از حوزه علمي کشور در مقايسه با حوزه‌هاي ديگر مانند ورزش، بسيار ناچيز است.
در ادامه دکتر محقق داماد، رييس هيات‌امناي دانشگاه خاتم ضمن تقدير از اقدام شايسته بانک‌پاسارکاد، حمايت از نخبگان را تشويق علم در کشور خواند و گفت: بايد کاري کنيم که کشورمان آنقدر جذابيت داشته‌باشد که هيچ نخبه‌اي از کشور خارج نشود. وي برگزيدگان کنکور را نور چشم و افتخار بزرگي براي کشور دانست و خطاب به آنان ادامه داد: اميدواريم با عنايات حضرت حق و دعاي ملت ايران، افتخارات بزرگي براي کشور بيافرينيد.
وادي‌دار عضو هيات مديره بانک‌پاسارگاد نيز ضمن تبريک به برگزيدگان کنکور سراسري سال 93 به نگاه ويژه بانک‌پاسارگاد به مقوله مسئوليت‌هاي اجتماعي خود اشاره کرد و گفت: بانک‌پاسارگاد براي هفتمين سال متوالي است که نفرات برتر کنکور را از محل بودجه تبليغات و در راستاي انجام مسئوليت‌هاي اجتماعي خود مورد حمايت قرار مي‌دهد. در اين راستا تاکنون 105 نفر از اين نخبگان به جمع خانواده بزرگ بانک پاسارگاد پيوسته و حتي دو نفر از آنان جذب بانک شده‌اند. وي بانک‌پاسارگاد را يک بانک دانش‌محور خواند و افزود: اين بانک سه سال پياپي به عنوان سازمان دانشي و حتي در سال گذشته به عنوان برترين سازمان دانشي برگزيده شده و مديرعامل بانک نيز به عنوان شخصيت برجسته دانشگاهي معرفي شده‌اند که افتخار بزرگي براي اين مجموعه به حساب مي‌آيد. همچنين در بانک‌پاسارگاد شرکت‌هاي دانش‌محور ايجاد شده‌اند که ايده ها و نوآوري هاي دانشجويان را جذب و تجاري سازي مي کنند. وادي‌دار در خصوص دانشگاه خاتم تصريح کرد: هم‌اکنون حدود 800 نفر در دانشگاه خاتم در 19 رشته کارشناسي‌ارشد و دو رشته کارشناسي مشغول تحصيل هستند و به زودي دوره دکترا نيز در اين دانشگاه راه‌اندازي خواهد شد. عضو هيات‌مديره بانک‌پاسارگاد مدرسه‌سازي و ساخت کتابخانه را از ديگر اقدامات اجتماعي بانک پاسارگاد ذکر کرد و تصريح کرد: اخيرا نيز در سفر مديرعامل بانک‌پاسارگاد به استان اردبيل، کلنگ ساخت 3 کتابخانه با حمايت بانک‌پاسارگاد بر زمين زده‌شد. وي حمايت از فرهنگ و هنر را از ديگر اقدامات بانک پاسارگاد در راستاي انجام مسئوليت‌هاي اجتماعي عنوان کرد و يادآور شد: جديدترين مورد در اين زمينه حمايت بانک از ساخت مجموعه تلويزيوني ساعت صفر است که به زودي از شبکه سيما بخش خواهد شد. هدف اين فيلم ترويج فرهنگ اهداي عضو است.
وي همچنين از آزادي سه هزار زنداني جرايم غيرعمد از سوي اين بانک تاکنون خبر داد و تاکيد کرد: حتي تعدادي از اين زندانيان پس از آزادي با استفاده از تسهيلات قرض‌الحسنه بانک‌پاسارگاد صاحب شغل شده‌اند.
به گفته وادي دار، حمايت از فدراسيون‌هايي که کمتر مورد توجه و حمايت قرار مي‌گيرند مانند فدراسيون کشتي از ديگر اقدامات حمايتي بانک پاسارگاد است که موفقيت‌هاي زيادي را براي تيم‌هاي کشتي کشورمان در پي‌داشته‌است. وي از ايجاد شغل براي 12 هزار و 800 نفر در گروه مالي پاسارگاد خبر داد و افزود: بانک پاسارگاد براي نخستين بار در کشور، کتاب مسئوليت هاي اجتماعي را نيز منتشر کرده است.
عضو هيات‌مديره بانک‌پاسارگاد با اشاره به اين نکته که بانکداري‌مجازي کمک بزرگي به حفظ محيط‌ زيست کرده‌است، تصريح کرد: امروز تنها شش درصد از عمليات صدور اسناد بانک‌پاسارگاد با حضور مردم در شعبه‌ها انجام مي‌شود و 94 درصد امور به صورت غيرحضوري صورت مي‌گيرد.
وي همچنين از ايجاد حساب سپرده سبز با هدف حمايت از محيط‌ زيست خبر داد و گفت: عوايد حاصل از اين سپرده‌ها با کمکي که بانک پاسارگاد انجام مي‌دهد، براي بهبود محيط زيست هزينه خواهد شد.
در اين مراسم برخي از برگزيدگان کنکور سال‌هاي گذشته که از حمايت‌هاي بانک‌پاسارگاد برخوردار شده‌اند سخناني را ايراد کردند.
سارا تراب، رتبه دوم گروه علوم‌انساني در سال 1389 و دانشجوي رشته حقوق دانشگاه تهران در سخناني، تجربه چهار سال آشنايي با بانک‌پاسارگاد را افتخار بزرگي براي خود خواند و گفت: اين بانک بدون هيچ چشمداشت و انتظاري، به برگزيدگان کنکور سراسري احترام زيادي گذاشت که اين اقدام براي ما بسيار ارزشمند است. وي افزود: تمام اهتمام مديران بانک‌پاسارگاد اين است که با حمايت‌هاي خود از خروج نخبگان از کشور جلوگيري کنند. اينگونه اقدامات بانک‌پاسارگاد براي نخبگان، مي‌تواند الگوي بسيار خوبي براي ساير ارگان‌ها باشد.تراب در پايان برخورد صميمانه و دوستانه مديران اين بانک با نخبگان را قابل تقدير دانست و از احترام و حمايت‌هاي اين بانک تشکر کرد.
در ادامه الهام احساني‌مقدم، رتبه سوم رياضي سال 1391 و دانشجوي رشته مهندسي برق دانشگاه صنعتي شريف فرار مغزها از ايران را نگران‌کننده خواند و گفت: گرچه اين موضوع، موضوعي تکراري است ولي بسيار اهميت دارد. زيرا از دبستان تا پايان دانشگاه براي نخبگان هزينه شده‌است ولي با مهاجرت اين افراد، سود آن به کشور مهاجرپذير مي‌رسد که اين موضوع ناراحت‌کننده‌اي است. اين نخبه رشته‌ رياضي، بازار پويا و پيشرفت کشور را نيازمند مشارکت نخبگان دانست و افزود: باعث افتخار است که خود را عضوي از خانواده بانک‌پاسارگاد بدانم چون اين بانک در برهه‌اي که حمايت کمي از نخبگان صورت مي‌گيرد، با حمايت‌هاي بي‌چشمداشت خود، گام بزرگي در حمايت از اين افراد برداشته‌است. ما حمايت هاي بانک پاسارگاد را هيچ گاه از ياد نخواهيم برد.
وي تاکيد کرد: اين حمايت‌ها نشان مي‌دهد که پيشرفت کشور براي بانک‌پاسارگاد خيلي مهم است تا نخبگان، به جاي خروج از کشور، وطن خود را براي تحصيل، کار و فعاليت انتخاب کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن