تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819659002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خروج وزارت دفاع از توليد و صادرات تجهيزات پزشکي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مهر ۱۳۹۳ (۱۰:۴۳ق.ظ)
فعالان بخش خصوصي خواستار شدند: خروج وزارت دفاع از توليد و صادرات تجهيزات پزشکي فعالان اقتصادي در جلسه صبحانه کاري با وزير بهداشت گلايه ها، انتقادات و پيشنهادات خود را از وزارت بهداشت در حضور هاشمي قاضي زاده اعلام کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، در جلسه صبحانه کاري فعالان اقتصادي با وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي پازوکي رئيس اتحاديه صادرکنندگان سرنگ و سرسوزن گفت: واردات بي رويه سرنگ و سرسوزن منجر به تعطيلي تعداد زيادي از واحدهاي توليد اين کالا شده است.
وي افزود: در حال حاضر ما در کشور 20 کارخانه توليد سرنگ و سرسوزن داشته که ظرفيت آنها نيز مازاد بر نياز است.
وي ادامه داد: متاسفانه عليرغم داشتن ظرفيت هاي مازاد براي توليد سرنگ و سرسوزن شاهد هستيم براي واردات اين محصولات ارز مرجع تخصيص داده مي شود.
در ادامه اين جلسه يعقوب زاده رئيس سنديکاي صادرکنندگان تجهيزات پزشکي با انتقاد از رقابت وزارت دفاع به توليد کنندگان تجهيزات پزشکي اذعان داشت: متاسفانه وزارت دفاع به عرصه توليد و صادرات تجهيزات پزشکي ورود پيدا کرده است.
وي افزود: اين وزارنخانه در تمام عرصه هايي که بخش خصوصي قدرت رقابت، توليد و صادرات را داشته وارد شده است.
يعقوب زاده گفت: وزارت دفاع با توليدکنندگان بخش خصوصي رقابت جدي را آغاز کرده است و ما خواستار خروج اين وزارتخانه از عرصه توليد و صادرات تجهيزات پزشکي هستيم.
همچنين احمدبلندنظر رئيس شوراي ملي زيتون با اشاره به اهميت استفاده از زيتون و روغن آن در سلامت مردم متذکر شد: در حال حاضر براي واردات روغن زيتون از ما تعرفه 30 درصدي دريافت مي کنند در حالي که از توليدکنندگان روغن نباتي اين تعرفه دريافت نمي شود.
در ادامه اين جلسه فاروقي رئيس انجمن طيور با انتقاد از سياست وزارت بهداشت مبني بر اعلام سياست ممنوعيت استفاده از خمير مرغ در توليد سوسيس و کالباس ابراز داشت: اتخاذ اين سياست منجر به کاهش 100 تا 150 هزار تني شده که به ما خسارت 700 هزار ميلياردتوماني وارد مي کند.
فاروقي تصريح کرد: مرغداران به صورت ماهيانه 100 ميلياردتومان با اتخاذ اين سياست ضرر و زيان مي دهند و اين زياني است که بخشنامه وزارت بهداشت به ما تحميل کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن