تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812958984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وجود امنیت در استان مرهون تلاش نیروی های مسلح و اعتقادات مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار خراسان جنوبی: وجود امنیت در استان مرهون تلاش نیروی های مسلح و اعتقادات مردم است بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه این استان از امن ترین استان های کشور است گفت: این امنیت مرهون ازخودگذشتگی شهدا، ایثارگران، تلاش نیروهای مسلح و نیز اعتقاد و باورهای عمیق دینی مردم این خطه است.


به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وجه الله خدمتگزار در رزمایش عملیاتی غدیر در منطقه مرزی گزیک شهرستان درمیان افزود: خراسان جنوبی با دارا بودن بیش از 400 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان از جمله استان هایی است که بیشترین مرز خاکی را دارد.
وی با بیان اینکه امروز در بهترین شرایط آمادگی مرزی قرار داریم گفت: امروز به شکرانه حضور هوشمندانه نیروهای مسلح و آمادگی این عزیزان و نیز حمایت و پشتیبانی مردم استان که در همه عرصه ها حضوری دشمن شکن داشته اند، در بهترین شرایط از لحاظ آمادگی مرزی قرار داریم.
وی بابیان اینکه دکترین نظامی ایران همواره دفاعی بوده اظهار کرد: ایران امروز به عنوان یک کشور مقتدر و قدرتمند در دنیا علاقمند است بر اساس اصل حسن همجواری با تمامی کشورهای دنیا رابطه ای دوستانه و مبتنی بر احترام متقابل و رعایت اصل عزت داشته باشد.
رئیس شورای تامین خراسان جنوبی افزود: یکی از دلایل وجود امنیت پایدار در این استان وجود جمهوری اسلامی افغانستان به عنوان کشور دوست و همسایه ما است که در چارچوب معاملات منطقه ای حرکت می کند.
خدمتگزار، به نقش نیروهای مسلح در تمامی ادوار تاریخ انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: نیروهای مسلح ما چه در پیروزی انقلاب اسلامی و چه در دوران هشت سال دفاع مقدس نقشی موثر در دفاع جانانه از دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته و امروز نیز همچون حافظان و پاسداران بیدار و هوشیار آماده هرگونه جان فشانی برای دفاع از ارزش های نظام و انقلاب اسلامی هستند.
وی به حضور نیروهای مرزبانی در رزمایش عملیاتی غدیر اشاره کرد و افزود: حضور مقتدرانه شما عزیزان در نقطه صفر مرزی نشانگر اوج آمادگی نیروهای مسلح ما در تمامی زمینه ها به خصوص دفاع از کیان اسلامی در مرزها است.
خدمتگزار تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح و مرزبانی ما با چشمانی باز تمامی تحرکات دشمنان نظام و انقلاب را زیر نظر دارند و اجازه کوچکترین حرکت و تعرضی را به خاک مقدس ایران نخواهند داد.665


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن