تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820638676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام تکواندوکاران قم به رقابت‌هاي قهرماني کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۳ (۲۱:۵۲ب.ظ)
اعزام تکواندوکاران قم به رقابت‌هاي قهرماني کشور تکواندوکاران قم در دو رده سني هفته پاياني مهرماه در تلاش براي کسب مدال از مسابقات قهرماني کشور برابر حريفان خود به روي شيهاپچانگ مي‌روند.
به گزارش خبرگزاري موج، بعد از درخشش خيره‌کننده‌اي که تکواندوکاران کشورمان در هفدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي در کشور کره جنوبي داشتند، با بازگشت آنها به ترکيب تيم‌هاي استاني و ليگي بار ديگر چرخه رقابت‌هاي قهرماني کشور و ليگ اين رشته به حرکت درخواهد آمد.
تکواندو يکي از رشته‌هاي هميشه موفق ورزش کشورمان در ميادين مهمي همچون بازي‌هاي آسيايي و المپيک‌ها بوده و برنامه‌ريزي‌هاي مطلوب اين فدراسيون در کشور و هيئت‌ها در استان‌ها از جمله در استان قم موجب شده است تا تکواندو همواره در تمام رده‌هاي سني پشتوانه‌هاي خوبي داشته باشد و موفق عمل کند.
همواره يکي از مهمترين اولويت‌ها و برنامه‌هاي هيئت تکواندوي استان قم حضور موفق و همراه با کسب مدال توسط تکواندوکاران قمي در مسابقات قهرماني کشور بوده است و امسال نيز اين اتفاق در روزهاي پاياني مهر و اوايل آبان ماه رخ خواهد داد.
بعد از درخشش تيم ملي تکواندو و تکواندوکاران توانمند کشورمان در بازي‌هاي آسيايي 2014 در شهر اينچئون کره جنوبي مدعيان اوزان مختلف در روزهاي پاياني مهر درگير رقابت براي کسب مدال از مسابقات قهرماني کشور خواهند شد تا بار ديگر تنور تکواندوي کشور داغ شود.
رقابت‌هاي تکواندوي قهرماني کشور در رده‌هاي سني پايه در فصل تابستان به انجام رسيده و اکنون نوبت به برگزاري مسابقات رده سني بزرگسالان تکواندو کشور است تا با حضور برترين‌هاي اين رشته از استان‌هاي مختلف برگزار شود و پشتوانه‌هاي جديدي براي تيم ملي شناسايي شوند. کميته برگزاري مسابقات فدراسيون تکواندو از برگزاري رقابت‌هاي قهرماني کشور در دو بخش بانوان و آقايان و البته در رده سني بزرگسالان در حالي خبر داده که اين دوره از پيکارها جنبه انتخابي تيم ملي رده سني بزرگسالان در دو بخش بانوان و آقايان را دارد.
با درخواست سازمان تيم‌هاي ملي و کادر فني تيم ملي تکواندوي کشورمان، در راستاي تقويت تيم ملي تکواندوي بزرگسالان و شناسايي نفرات برتر براي حضور در اردوهاي تيم ملي به منظور اعزام به رقابت‌هاي مهم برون‌مرزي سال 2015، مسابقات قهرماني کشور حتي زودتر از زمان مقرر برگزار مي‌شود.
بر اين اساس مسابقات تکواندو قهرماني کشور به صورت همزمان در رده‌هاي سني جوانان و بزرگسالان بخش آقايان، روزهاي 26 تا 27 مهر ماه با حضور چهره‌هاي شاخص تمام استان‌هاي کشور به انجام خواهد رسيد تا نفرات برتر به اردوي تيم ملي دعوت شوند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن