تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819056221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار فارس: سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان در حال رونق است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار فارس: سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان در حال رونق است شیراز- ایرنا- استاندار فارس، ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در فارس برای عملیاتی شدن برنامه های دولت تدبیر و امید گفت:پیگیری برنامه ها و سیاست های دولت موجب شده که سرمایه گذاری بخش خصوصی در این استان رونق یابد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد احمدی، عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان فارس که با حضور اسحقاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در شیراز برگزار شد، افزود: فراهم بودن زیرساخت ها در بخش های مختلف و حاکم بودن آرامش و امنیت در این استان در سرمایه گذاران ایجاد انگیزه کرده است.
وی ادامه داد:وجود امنیت یک مولفه بسیار مهم در رونق سرمایه گذاری است چرا که در سایه امنیت است که پروژه های عمرانی به نتیجه می رسد.
استاندار فارس اضافه کرد: بنا به اعلام مرکز آمار ایران، رتبه استان فارس در بحث بیکاری از 28 به 20 و در زمینه کسب و کار نیز از 17 به هفت رسیده است.
احمدی، با اشاره به تنظیم میثاق نامه حمایت از سرمایه گذاری در استان فارس اظهار کرد: این میثاق نامه به سرمایه گذار این اطمینان را می دهد که با آسودگی خاطر اقدام به سرمایه گذاری کند.
وی، در مورد سایر اقدامات انجام شده در استان فارس ظرف یک سال گذشته ، بیان داشت: تلاش برای استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی، توسعه شرکت های دانش بنیان، دیدار با 15 شرکت سرمایه گذاری خارجی، سرکشی از واحدهای تولیدی مشکل دار، انجام سفرهای شهرستانی و بازدید از مناطق شهری و روستایی و پیگیری حل مشکلات پتروشیمی های هشت گانه این استان از جمله این اقدامات است.
استاندار فارس ادامه داد:پیگیری ایجاد شهرک توریستی با توجه به مزیت های گردشگری فارس، صدور مجوز ایجاد اولین شهرک صنعتی از سوی بخش خصوصی، تلاش برای پر کردن چاه های غیرمجاز و تشکیل ستاد الگوی کشت و الگوی معیشت از دیگر اقدامات انجام شده در این استان است.
احمدی، خوستار راه اندازی کارخانه تولید ماشین آلات کشاورزی در فارس شد و گفت: با توجه به توانمندی های فارس در زمینه کشاورزی، راه اندازی چنین کارخانه های ضروری به نظر می رسد.
وی،ضمن اشاره به اقدامات انجام شده برای حل مشکلات عشایر استان فارس بیان کرد:عشایر این استان دارای مشکلات و کمبودهای بسیاری هستند و انتظار می رود اعتبارات ویژه ای برای حل مشکلات آنان اختصاص یابد.
استاندار فارس، اتصال این استان به ساحل خلیج فارس را از جمله خواسته های مردم این استان برشمرد و اظهار کرد: اختصاص بخشی از ساحل خلیج فارس به استان فارس می تواند علاوه بر کمک به تامین هرچه بیشتر امنیت این منطقه مهم، زمینه رشد و توسعه فارس را نیز فراهم کند.
احمدی افزود: انتقال آب از خلیج فارس برای تامین آب آشامیدنی و همچنین آب مورد نیاز صنایع از دیگر نیازها و خواسته های استان فارس است.
تقویت پارک علم و فناوری ، ایجاد پایانه صادراتی در فارس، ایجاد مرکز رشد صنایع دستی، تقویت صنعت خودروسازی فارس و شتاب بخشیدن به اجرای آزاد راه شیراز - اصفهان و بهره برداری از این پروژه در زمان فعالیت دولت یازدهم از دیگر درخواست های استاندار فارس بود.ک/2
678 /679


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن