تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821211866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاور فرمانده ناجا: آموزه های دینی در پیشگیری از جرائم موثر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مشاور فرمانده ناجا: آموزه های دینی در پیشگیری از جرائم موثر است یزد - ایرنا - مشاور فرمانده ناجا گفت: آموزه های دینی، اخلاقی و مهارت های رفتاری می تواند در پیشگیری از جرائم و کنترل مجرمان کارساز باشد.


به گزارش ایرنا سردار "بهرام نوروزی" روز شنبه در جمع معاونین و روسای پلیس های تخصصی استان یزد افزود: خداوند صحت و سلامتی را به ما انسان ها داده تا بتوانیم به مخلوقاتش خدمت کنیم.
وی اظهار داشت: باید این موضوع مهم را همیشه و در هر شرایطی مد نظر داشته باشیم که پرداخت زکات سلامتی که خدمت به خلق می باشد از واجبات است.
این مسوول، بحث آموزش نیروها در عملیات های پلیسی را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: نباید بنای عملیات های پلیسی را روی احساسات بگذاریم بلکه باید با طرح و برنامه ریزی صحیح اقدام کنیم و همچنین فرماندهان قبل از انجام ماموریت ها آموزش کارکنان را مد نظر داشته باشند.
وی خواستار توجه بیشتر به گلوگاه های ایست و بازرسی شد و افزود: شیوه های اطلاعاتی و شگردهای پلیسی مد نظر کارکنان ایست و بازرسی باشد.
نوروزی تصریح کرد: کنترل دقیق رندوم و دقت در انجام آن از لحاظ عملیات روانی که در این نوع کنترل وجود دارد بسیار پیشگیرانه است.
وی خواستار حضور دیگر افراد و سازمان ها در بحث پیشگیری از جرایم شد و ادامه داد: مبحث آموزش و حضور در بین شهروندان از دیگر مسائل مربوط به پیشگیری اجتماعی است.
مشاور فرمانده ناجا در موضوع راهور و موتورسواران متخلف خواستار انجام کار فرهنگی شد و افزود: باید انجام کار فرهنگی دراز مدت در سطح جامعه را توسعه دهیم و به صورت رندومی نتیجه آن را بررسی و ارزیابی کنیم که اصل کار پلیس راه و راهور پیشگیری است و حضور فیزیکی پلیس می تواند پیشگیرانه باشد.
نوروزی در پایان صحبت های خود ضمن تاکید برانجام کار اصلاح و تربیت برای مجرمان گفت: زمانی در کار اصلاح و تربیت مجرمان موثر هستیم که بدانیم مجرمی که از زندان بیرون رفت دیگر باز نخواهد گشت.ک1
7536/ 650


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن