تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820398782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه های جشنواره اجلاس ناملموس اصفهان در گام آخر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برنامه های جشنواره اجلاس ناملموس اصفهان در گام آخر اصفهان-ایرنا- نمایشگاهای مختلف، نقالی، اجرای گروه موسیقی از کشور کره و ورزش زورخانه ای از جمله برنامه های روز پایانی جشنواره اجلاس فرهنگی ناملموس در اصفهان است.


به گزارش ایرنا، در جشنواره اجلاس فرهنگی ناملموس اصفهان برنامه های متنوع در بخش های مختلف فرهنگی و هنری در مکان های تاریخی، فرهنگی، ورزشی و فرهنگسراهای شهر اصفهان در حال برگزاری است که امروز به پایان می رسد.
**در باغ غدیر اصفهان امروز نمایشگاههای طب سنتی و گیاهان دارویی، توانمندیهای زنان، پوشش اقوام ایرانی،کودکان به عنوان میراث داران آینده، ورزش پهلوانی و زورخانه ای، بازیهای بومی، محلی و جشنواره عشایر، نقالی و پرده خوانی و گذار پخت غذای ایرانی برگزار شده است.
اجرای نقالی سمک عیار توسط مرشد مسعود شاهنگی، داستان بیژن و منیژه توسط مرشد مسعود شاهنگی و داستان فرامرز توسط محمد کراچیان از برنامه های امروز در باغ غدیر است.
نمایشگاه های مختلف و نقالی در دو روز گذشته نیز در همین مکان برگزار شد.
**در باغ موزه چهلستون نیز نمایشگاه بین المللی مهارتهای صنایع دستی همگام با آغاز اجلاس افتتاح شد و مورد استقبال هموطنان و گردشگران خارجی قرار گرفت.

**در تالار هنر اصفهان نیز برنامه های نمایشی و موسیقی از شهر ها و کشورهای مختلف در دو روز گذشته برگزار شد و امروز نیز گروه موسیقی دانجو گانگ نئونگ کره برنامه اجرا کرد.
داستان فرامرز نیز توسط محمد کراچیان در محوطه روباز این تالار صبح شنبه اجرا شد.
اجرای موسیقی نواحی ایران در دو بخش پژوهشی و حرکات آیینی و گروه های سازیه نواحی و اجرای تعزیه در محوطه روباز از جمله برنامه های امروز بعد از ظهر تالار هنر است.

**در هنر سرای خورشید اصفهان نیز امروز نمایش فیلم مستند موسیقی آذربایجان به همراه پرسش و پاسخ برگزار شد.
گروه موسیقی دانجو گانگ نئونگ کره، موسیقی منتخب برترین های مکتب اصفهان و اجرای گروه موسیقی نوای مهر از جمله برنامه های دیگری است که امروز در این مکان برگزار می شود.
در دو روز گذشته نیز برنامه های موسیقی از شهر ها و کشورهای مختلف در هنرهای سرای خورشید برگزار شد.

**در موزه هنرهای معاصر نیز نمایشگاه و کارگاههای صنایع دستی، عکس، هنرهای تجسمی و تمبرهای قدیمی از کشورهای روسیه، اسپانیا و ایران برپاست.

**در مجموعه علی قلی آقا اصفهان نیز نقالی و ورزش پهلوانی و زورخانه ای برگزار می شود که در دو روز گذشته نیز این برنامه ها با استقبال مواجه شد.
برگزاری نمایشگاه بین المللی نقاشی کودکان در میراث فرهنگی ناملموس و کارگاههای آموزشی در بخش های مختلف امروز در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شده است.
**اجرای موسیقی گروه فولکلند از ایالت کرالای هندوستان نیز در باغ بانوان اصفهان و برگزاری نمایشگاه ادیان و اقوام در حوزه میراث فرهنگی معنوی در کلیسای وانک از برنامه های سه روز این جشنواره است.

**در مجتمع فرهنگی وهنری استاد فرشچیان نیز در این سه روز برنامه های موسیقی سنتی، مستند بناهای تاریخی انگلیسی، شاهنامه خوانی و نقالی، موسیقی محلی، حافظ خوانی، قصه های کهن و مولانا خوانی در حال برگزاری است.
محفل بین المللی شبی با قرآن کریم،جشن بزرگ مردمی در دهه ولایت در میدان امام (ره)و میدان امام علی (ع)،همایش علمی با موضوع چوگان، شب شعر با موضوع چوگان در دانشگاه هنر، مسابقات چهارجانبه چوگان در باشگاه سوارکاری ارغوانیه ازجمله برنامه های برگزار شده در رروزهای گذشته در جشنواره اجلاس فرهنگی ناملموس اصفهان بود.
گ/8114/ 607


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن