تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818966996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد 25 درصدي در راه‌اندازي پايگاه‌هاي جشن عاطفه‌ها در کردستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۳:۴۵ب.ظ)
رشد 25 درصدي در راه‌اندازي پايگاه‌هاي جشن عاطفه‌ها در کردستان مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) کردستان از مشارکت از رشد 25 درصدي در راه‌اندازي پايگاه‌هاي جمع‌آوري کمک‌هاي مردمي در جشن عاطفه‌ها در اين استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره) کردستان، قنبرموسي‌نژاد در بازديد از چند خانواده‌ ايتام زيرپوشش اين نهاد که به منظور اهداي کمک‌هاي جشن عاطفه‌ها و با حضور نماينده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبري انجام گرفت، ضمن تقدير از مشارکت خوب مردم و مسوولان استان در جشن عاطفه‌ها گفت: پيش‌بيني ما تحقق کامل تعهدات در جمع‌آوري کمک‌هاي مردمي در جشن عاطفه‌ها است.
وي افزود: کمک‌هاي مردمي در جشن عاطفه‌هاي امسال در يک‌هزار و 400 پايگاه جشن عاطفه‌ها شامل، مدارس، مساجد و ميادين اصلي و فرعي شهرها و روستاهاي سراسر استان جمع‌آوري و از استقبال خوبي برخوردار بوده است.
وي با اشاره به جمع‌آوري 8 ميليارد و 310 ميليون ريال کمک‌هاي مردمي در جشن عاطفه‌ها در سال گذشته گفت: روند جمع‌آوري کمک‌هاي مردمي در اين استان در طول سال‌هاي گذشته همواره از سير صعودي برخوردار بوده است.
موسي‌نژاد با اشاره به رشد 25 درصدي در ايجاد پايگاه‌هاي جمع‌آوري کمک‌هاي مردمي در سال‌جاري در اين استان و هدف‌گذاري براي جمع‌اوري 9 ميليارد ريال گفت: تاکنون مبالغ جمع‌آوري شده در اين جشن به صورت کامل جمع‌بندي نشده است ولي با توجه به استقبال خوب مردم از اين برنامه پيش‌‌بيني ما تحقق 100 درصدي تعهدات است.
وي از کميته امداد به عنوان بال عاطفي نظام نام برد و گفت: ايجاد بسترهاي لازم در راستاي نهادينه کردن فرهنگ انفاق و نيکوکاري در جامعه و اتصال حلقه ارتباطي بين نيازمندان و اغنيا از مهم‌ترين اهداف کميته امداد در اجراي برنامه‌هاي مختلف در سطح استان است.
موسي‌نژاد در پايان تصريح کرد: کمک‌هاي جمع‌آوري شده بر اساس برنامه در کوتاه‌ترين زمان ممکن در بين نيازمندان توزيع و رقم جمع‌اوري شده نيز از طريق رسانه‌ها اطلاع‌رساني مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن