تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 29 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807042894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لایحه خدمات یکپارچه شهری در حال تدوین است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور: لایحه خدمات یکپارچه شهری در حال تدوین است خبرگزاری پانا:معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: امسال در حال تهیه دو لایحه خوب برای تقویت شهرداری‌ها هستیم که لایحه اول مربوط به خدمات یکپارچه شهری است که جایگزین قانون شهرداری‌ها خواهد شد.
۱۳۹۳ شنبه ۱۹ مهر ساعت 14:34



به گزارش خبرگزاری پانا، هوشنگ خندان‌دل در اردبیل اظهار داشت: این امر در راستای ارائه خدمات مطلوب از سوی شهرداری و نظام واحد خدمات عمومی است که امیدواریم بعد از بررسی در هیئت دولت برای تصویب نهایی به مجلس ارسال شود. وی افزود: در این لایحه تلاش می‌شود تا نظام توزیع اعتبارات و منابع محدودی که در اختیار دولت است هدفمند انجام شود چراکه بیش از 70 درصد وظایف شهرها در حیطه اختیارات شهرداری‌هاست که از آسفالت کوچه‌ها و پازل‌کاری پیاده‌روها گرفته تا حمل و نقل شهری همه این مسائل را شهرداری‌ها مدیریت می‌کنند و بهتر است شهرداری‌ها در موقعیتی قرار گیرند که کار را کیفی‌تر انجام دهند.  معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور تصریح کرد: باید در‌آمد شهرداری‌ها آن هم به شکل پایدار زیاد شود و مردم در موقعیتی قرار گیرند که مشارکت جدی را در فعالیت‌ها و بخش‌های مختلفی از ماموریت شهرداری انجام دهند. خندان‌دل ادامه داد: با تصویب این لایحه امیدواریم در‌آمد پایدار شهرداری‌ها از محل اجرای طرح‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری‌های بخش غیر‌دولتی انجام شده و بسیاری از ضعف‌ها و کاستی‌ها برطرف شود.  خندان‌دل در بخش دیگری از سخنان خود به اصلاح قانون اداری و استخدامی شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت:‌ اغلب شهرداری‌ها با مشکلات پرسنلی به ویژه پرداخت حق و حقوق و مزایا روبه‌رو هستند به طوری که در حال حاضر شهرداری‌ها به ازای هر یک پست مجبور هستند به 5.5 نفر حقوق بدهند که این از توان مالی شهرداری‌ها به دور است. وی تراکم جذب نیرو در شهرداری‌ها را در سال‌های گذشته مشکل‌آفرین دانست و بیان کرد: جای تاسف است که با آمدن یک گروه عده‌ای از نیروهای جدید وارد بدنه شهرداری شده و با رفتن آنها و این تغییر و تحولات مدام نیروهای جدید وارد بدنه شهرداری شده که این بر مشکلات و نارسایی‌ها افزوده است. معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور این امر را تولید‌کننده نوعی بدبینی و نارضایتی در دیدگاه مردم نسبت به شهرداری‌ها و نیروهای آنها اعلام کرد و افزود: این در حالی است که بزرگترین سرمایه‌ شهرداری‌ها کسب رضایت‌مندی مردم است. خندان‌دل ادامه داد:‌ این رضایت‌مندی باید به بهترین شکل و با ارائه خدمات کیفی‌تر محقق شود. وی از مطالبات شهرداری‌ها از دستگاه‌های دولتی به عنوان یک واقعیت غیر‌قابل انکار یاد کرد و یادآور شد: شهرداری‌های کشور بیش از یک‌هزار و 500 میلیون تومان از ادارات و نهادهای دولتی طلب دارند که باید در بودجه سال 94 به شکل عملی و یا تهاتری این مطالبات پرداخت شود.  معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در پایان ضرورت حفظ شأن و شئون شهرداری‌ها را یادآور شد و گفت: در تلاش هستیم تا در توزیع اعتبارات بین شهرداری‌ها عوامل دیگری علاوه بر جمعیت و توسعه‌نیافتگی جمعیت را پیش‌بینی کنیم تا با نگاه عادلانه این کار انجام شود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن