تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798476459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش گروههای ویژه غربالگری بیماریهای شایع زنان/ تدارک برنامه سفرنامه سلامت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > بهداشت و سلامت
آموزش گروههای ویژه غربالگری بیماریهای شایع زنان/ تدارک برنامه سفرنامه سلامت
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، از آغاز آموزش گروههای ویژه غربالگری بیماریهای شایع زنان توسط پزشکان و پیراپزشکان داوطلب در دو سطح تشخیص گر سطح یک (معاینه ساده) و سطح دو (حرفه ای) خبر داد و افزود: همزمان با هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی نخستین مانور جمع آوری کمکهای مردمی به صورت پایلوت نیز در استان دو آذربایجان شرقی و گیلان اجرا می شود.



به گزارش خبرگزاری مهر، فرح ناز رافع با اشاره به اینکه این سازمان با استفاده از توان گروههای درمانی داوطلب و خانه های داوطلب زیر مجموعه خود در سراسر کشور به بحث غربالگری و آموزش سلامت پرداخته است، گفت: جمعیت هلال احمر بنا به اعتقاد و تفکری که بر اساس مفهوم جامع و گسترده سلامت شکل گرفته، سعی کرده است با هدایت نیروهای درمانی داوطلب و در راستای سیاستهای متولیان امر، با لحاظ اولویتها ازحداکثر ظرفیتهای داوطلبان برای ارتقای سلامت جامعه استفاده کند. وی افزود: در این بازه زمانی، کاروانهای سلامت در سه مرحله ویزیت اولیه و تشخیص نیازهای ثانویه، اعزام متخصصین و جراحان برای ارائه خدمات تخصصی به بیماران شناسائی شده و همچنین پیگیری درمان و ارجاعات بعدی بیمارانی که طول دوره درمان دارند، در نقاط محروم، سلامتی را به ساکنان چنین مناطقی اهدا می کنند. رافع ادامه داد: آغاز آموزش گروههای ویژه غربالگری بیماریهای شایع زنان توسط پزشکان و پیراپزشکان داوطلب در دو سطح تشخیص گر سطح یک (معاینه ساده) و سطح دو (حرفه ای)، برپایی چادرهای سلامت و ارائه خدمات سلامت (غربالگری فشار خون و تست  قند خون، معاینه پای کف صاف و ویزیت عمومی )، انجام فراخوان های عمومی داوطلب حضور در پایگاهها و محل تجمع های مردمی و نیز فراخوان تخصصی داوطلب از پزشکان، پیراپزشکان و سایر تخصص های مورد نیاز استانها از دیگر این برنامه ها است. وی با بیان اینکه اقداماتی در حوزه اهدای خون و اخذ خون مورد نیاز بیماران نیازمند در قالب طرح حمایت ماندگار انجام شده، خاطر نشان کرد: اجرای نخستین مانور جمع آوری کمکهای مردمی به صورت پایلوت در ۲ استان آذربایجان شرقی و گیلان، برپایی نمایشگاه های توانمندی اعضا و داوطلبان، مانور تیم های توانا( نسوان داوطلب) و برپایی بازارچه خیرین را  از جمله این اقدامات برشمرد. به گفته رئیس سازمان داوطلبان، در حال حاضر زیرساختهای علمی، فنی و اجرایی لازم در خصوص برنامه سفرنامه سلامت و امید هلال تدارک دیده شده است که در نهایت با برنامه ریزی های انجام گرفته، این برنامه با مشارکت گروه اجتماعی شبکه یک سیما، سازمان انتقال خون و سایر سازمانهای تابعه جمعیت بزودی در آخرین روزهای مهر ماه تا پایان سال به منظور فرهنگ سازی و توسعه تفکر داوطلبی و به ویژه ارائه خدمات سلامت و پیشگیرانه به مردم ۱۳ استان کشور، اجرایی خواهد شد.


۱۳۹۳/۷/۱۹ - ۱۴:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن