تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820130122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن بزرگ غدیر در مساجد محوری قم برگزار می‌شود/ اعزام سخنران ویژه به مراسم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم حجت‌الاسلام حسینی در گفتگو با مهر:
جشن بزرگ غدیر در مساجد محوری قم برگزار می‌شود/ اعزام سخنران ویژه به مراسم
قم - خبرگزاری مهر: مسئول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: مساجد محوری قم همزمان با فرارسیدن غید غدیر میزبان جشن بزرگ غدیر همراه با خطبه‌خوانی هستند.



حجت‌الاسلام سیدابوالقاسم حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح برنامه‌های امور مساجد استان در عید غدیر پرداخت و اظهار کرد: دست اندرکاران مساجد محوری قم همچون سال‌های گذشته به مناسبت فرارسیدن بزرگ‌ترین عید مسلمانان برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده‌اند. وی گفت: امسال در مساجدی که به نام «غدیر» و «امام علی علیه السلام» مزین است مراسم جشن بزرگ همراه با خطبه‌خوانی غدیر و نیز اجرای مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز به اسامی علی برگزار می‌شود. وی برگزاری جشن‌های بزرگ با حضور سادات در مساجد و حسینیه‌های استان، برگزاری دعای ندبه به یاد شهیدان سادات با حضور خانواده شهیدان، برپایی جشن‌های بزرگ فرزندان سادات در مراکز آموزشی از مهدکودک تا دانشگاه و برنامه‌ریزی برای رسیدگی به ایتام سادات از دیگر برنامه‌های امور مساجد است. مسئول امور مساجد استان قم از برگزاری مسابقه خطبه غدیر و کتاب‌خوانی در برخی مساجد استان خبر داد و گفت: به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر طرح اعزام سخنران ویژه به مساجد محوری و شاخص اجرا می‌شود. حجت‌الاسلام حسینی اجرای سنت حسنه عقد اخوت را از دیگر برنامه‌های مساجد استان ذکر کرد و افزود: این طرح در محلات و مساجد بین هیئت امنای مساجد و ائمه جماعات و همچنین بین نام‌های مقدس حضرت رسول اکرم(ص) و امیرالمومنین(ع) و نیز بین نام‌های مقدسه زهرا و خدیجه برگزار می‌شود. به گفته وی برپایی سفره‌های اطعام علوی و پایگاه‌های صلواتی توزیع شیرینی و شربت از دیگر برنامه‌های مساجد و مراکز فرهنگی در این ایام است.
 


۱۳۹۳/۷/۱۹ - ۱۳:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن