تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814936222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوره سراسری کویر نوردی در بافق آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دوره سراسری کویر نوردی در بافق آغاز شد یزد - ایرنا - دوره آموزشی سراسری کویر نوردی با عنوان "صلح و دوستی" جوانان هلال احمر روز شنبه در تل ماسه های ریگی شهرستان بافق (کمپ گردشگری شهید بزرگری) این شهرستان آغاز شد.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد در حاشیه برگزاری این دوره به خبرنگار ایرنا گفت: در دوره یاد شده 700نفر از جوانان خواهر و برادر سازمان هلال احمر سراسر کشور حضور دارند.
حامد صدیقی اظهار کرد: آشنایی با کویر، ارائه آموزش های مورد نیاز در کویرنوردی، غنی سازی اوقات فراغت جوانان، تعامل و ارتباط هر چه بیشتر اعضای داوطلب با یکدیگر و برقراری دوستی و الفت بین آنان در کنار ارتقای سطح آگاهی و توان جسمی و روحی اعضا از جمله اهداف برگزاری این دوره است.
وی، آشنایی با طبیعت کویر، برگزاری کلاسهای جهت یابی در شب، رصد ستارگان با تلسکوپ و چراغ لیزری، شب نشینی در کویر و نورافشانی، بازدید از جاذبه های گردشگری، فرهنگی و معدنی بافق را از جمله تفریحی و فرهنگی دوره مذکور اعلام کرد.
این مسوول اضافه کرد: برگزاری این دوره امدادی، کمک موثری به معرفی هر چه بیشتر ظرفیت های شهرستان بافق در عرصه های مختلف است.
هم اکنون 21 هزار نفر جوانان استان یزد عضو سازمان هلال احمر هستند.
بافق در 120 کیلومتری شرق شهر یزد قرار دارد. ک/3
650/616


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن