تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821104246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چاي و برنج گران شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۰:۲۰ق.ظ)
جزييات تغيير نرخ کالاهاي اساسي در بازار؛ چاي و برنج گران شد براساس اعلام بانک مرکزي قيمت چاي، برنج، گوشت قرمز و ميوه هاي تازه در بازار افزايش يافت.
به گزارش خبرنگار موج، در هفته منتهي به 11 مهر سال جاري قيمت هريک از اقلام مذکور نسبت به هفته مشابه شهريور به ترتيب 0.3درصد، 3.1درصد، 0.7درصد و 8.1درصد گرانتر شده است.
گفتني است، قيمت برنج و چاي در مقايسه به هفته نخست ماه جاري نيز به ترتيب 1.7درصد و 0.1درصد افزايش يافته است.
لازم به ذکر است، در هفته منتهي به 11 مهر قيمت لبنيات و قند و شکر نسبت به هفته مشابه ماه گذشته ثابت مانده اما قيمت تخم مرغ 2.2درصد، حبوبات 0.8درصد، سبزي هاي تازه 2.1درصد، گوشت مرغ 2.6 درصد و روغن نباتي 0.1درصد کاهش يافته است.
براساس اين گزارش در هفته منتهي به 11 مهر قيمت تخم مرغ، ميوه هاي تازه، سبزي هاي تازه، گوشت مرغ و قند وشکر نسبت به هفته اول ماه جاري به ترتيب 0.8درصد، 1.6درصد، 1.5درصد، 2.1درصد و 0.1درصد کاهش يافته است.
اين گزارش مي افزايد؛ قيمت روغن نباتي، گوشت قرمز، لبنيات و حبوبات در هفته مورد گزارش نسبت به هفته نخست ماه جاري ثابت مانده است.
گفتني است، در هفته مورد گزارش در گروه برنج قيمت برنج داخلي درجه يک 1.4 درصد و برنج داخلي درجه دو 3درصد و در گروه حبوبات قيمت نخود 0.4درصد افزايش يافته است.
همچنين در گروه ميوه هاي تازه قيمت سيب گلاب 3.9درصد، انجير 13.4درصد، آلو 4.3درصد، شليل و شبرنگ 6.1درصد، طالبي 13.2درصد و خربزه 0.6درصد و در گروه سبزي هاي تازه نرخ پياز 0.1درصد و لوبيا سبز 1.5 درصد افزايش يافته است.
گفتني است، در هفته مورد گزارش قيمت لبنيات، تخم مرغ، ميوه هاي تازه، سبزي هاي تازه، گوشت قرمز، قند وشکر، چاي و روغن نباتي نسبت به دوره مشابه سال قبل به ترتيب 13درصد، 4.1درصد، 29.7درصد، 5.9درصد، 7.3درصد، 6.9درصد، 10.7درصد و 3.8درصد گرانتر شده اما قيمت حبوبات و گوشت مرغ در همين بازه زماني به ترتيب 12.9درصد و 5.5درصد ارزانتر شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن