تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820137931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آهنگماه عسل را در بدترین شرایط خواندم/ همخوانی تماشاگران کنسرت با آهنگنگران منی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان پاشایی:
آهنگ"ماه عسل" را در بدترین شرایط خواندم/ همخوانی تماشاگران کنسرت با آهنگ"نگران منی"
اصفهان – خبرگزاری مهر: دیشب مرتضی پاشایی و گروهش در جمع اصفهانی ها که با حضور پرشور خود در این کنسرت آهنگ های "نگران منی" و "یکی هست" را به شکل کامل با وی هم خوانی کردند، با روحیه بی نظیر خود به رغم بیماری، روح شادی و نشاط را در کالبد شهروندان اصفهانی دمید.



به گزارش خبرنگار مهر، از چند روز پیش زمزمه های حضور مرتضی پاشایی برای نخستین بار در اصفهان شور و نشاط خاصی در مردم پایتخت فرهنگی جهان اسلام ایجاد کرده بود و اصفهانی ها این شادی را با حضور بی نظیر خود در نخستین شب کنسرت پاشایی به نمایش گذاشتند به گونه ای که ازدحام مردم در پشت درب های سالن رودکی موجب بازشدن در اصلی شده و مردم در پشت درب ورودی سالن تجمع کردند تا حتی اگر شده صدای پاشایی را از پشت درهای بسته بشنوند.

دیشب نیز در دومین شب حضور پاشایی در اصفهان با وجود تدارک دو سانس در ساعت های 18 و 20 ، تمام صندلی ها رزرو شده و مسئولان مجبور به تدارک صندلی های اضافی شدند و بلیط کنسرت نیز در خارج از سالن تا 250 هزار تومان فروخته شد.

پس از حضور گروه همراه پاشایی که با نواختن سازهای مختلف وی را در طول کنسرت همراهی می کردند پاشایی در میان تشویق شدید و پراحساس حضار بر روی سن وارد شد.

مرتضی پاشایی با وجود بیماری در تمام طول کنسرت به قدری  پرانرژی و با نشاط ظاهر شد که تمام حضار و گروه همراه وی نیز از وی روحیه ای مضاعف از شادی دریافت می کردند.

پاشایی در طول اجرای قطعات مختلف هر بار در کنار یکی از نوازندگان گروهش قرار گرفته و ضمن نمایش هنر وی به تماشگران با اشارات مختلف، آنها را وادار به هم خوانی با خود می کرد و به آنها برای ادامه کنسرت روحیه و انرژی تازه می داد.

پس از اجرای ترانه "دروغ دوس داشتنی" به عنوان نخستین آهنگ اجرایی در کنسرت، پاشایی خطاب به مخاطبان گفت: من در طول روز گذشته به قدری از اصفهانی ها انرژی گرفتم که امروز تمام مدت منتظر دیدار شما بودم و با این همه انرژی که از شما دریافت کردم قول می دهم که تمام آهنگ هایی" که دوست دارید را  امشب اجرا کنم.

این آهنگساز و خواننده کشورمان در ادامه ترانه های معروف و خاطره انگیز باید کاری کنی(یه امشب جای من باش)، ستایش، نفس و نبض احساس را اجرا کرد که تماشاگران  نیز با وی در بخش هایی از این ترانه ها همراهی کردند.  

پس از اجرای این ترانه ها گروه موسیقی تک نوازی و موسیقی بی کلام را برای تماشاگران اجرا کردند و پاشایی نیز با حضور دوباره خود بر روی سن به اجرای آهنگ "جاده های یک طرفه پرداخت".

مرتضی پاشایی پیش از اجرای این آهنگ با مطلع معروف " باز دوباره با نگاهت این دل کن زیرو رو شد، باز سرکلاس قلبم درس عاشقی شروع شد؛ دل دوباره زیرو شد"  در این ارتباط خطاب به حضار بیان داشت: به دلیل خاصی به این آهنگ علاقه ویژه ای دارم ضمن اینکه این اهنگ تندیس بهترین آهنگ سال را در  انتخاب های مردمی دریافت کرده است، مطمئنم با صدای شما زیباتر می شود؛ شما از من زیباتر می خوانید.

بیابرگرد، نگران منی(آهنگ ماه عسل)، عصر پاییزی و یکی هست آخرین ترانه هایی بودند که پاشایی به اجرای آنها برای تماشگران خستگی ناپذیر و مشتاق اصفهانی پرداخت.

خواننده کشورمان درباره آهنگ "نگران منی" اظهار داشت: من این آهنگ را در بدترین شرایط زندگی خودم ساختم.

وی افزود: یادم هست احسان علیخانی به من زنگ زد و گفت: آهنگ را تا دو روز دیگر برای تیتراژ ماه عسل برسان.

پاشایی بیان داشت: من آن زمان به دلیل استفاده از دارو صدایم گرفته بود اما به لطف خدا و با انرژی بخشی شما مردم توانستم این آهنگ را بخوانم و آن را به موقع به برنامه ماه عسل  برسانم.

وی سپس با انتخاب تماشاگران که با فریادهای پرشور خود از میان دو آهنگ بغض و عصرپاییزی ترانه دوم را انتخاب کردند، آهنگ معروف " بهت پیله کردم، نمیمونی پیشم؛ " را برای حضار اجرا کرد.

البته آهنگ یکی هست به عنوان آخرین قطعه  انتخاب شده بود که پاشایی آن را آهنگ ثابت تمام کنسرتهایش دانست که مردم هیچ کنسرتی را بدون اجرای این آهنگ نمی پذیرند؛ " یکی هست تو قلبم که هرشب واسه اون می نویسم و اون خوابه" دومین ترانه ای بود که همخوانی کامل حضار را در پی داشت.

سپس مرتضی پاشایی در میان تشویق های جمعی که به احترام وی در پایان کنسرت برخواسته بودند و با این عبارت که "دلم برای همه شما تنگ میشه و دوستتون دارم" سالن را ترک کرد.


۱۳۹۳/۷/۷ - ۰۹:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن