تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

صندوق تضمین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803357545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک نماینده: درباره موضوع بورسیه ها نگرانیم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: یک نماینده: درباره موضوع بورسیه ها نگرانیم
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما نگرانیم که نکند داستان‌هایی که در قبال مفاسد قبلی انجام شده در مورد رسیدگی به بورسیه‌های غیرقانونی نیز تکرار شود.
کد خبر: ۴۴۱۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱ - 11 October 2014


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما نگرانیم که نکند داستان‌هایی که در قبال مفاسد قبلی انجام شده در مورد رسیدگی به بورسیه‌های غیرقانونی نیز تکرار شود.


جواد هروی در گفت‌وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: من تصور می‌کنم زمان آن فرارسیده که قوه قضاییه به موضوع پرونده تخلفات بورسیه‌های غیرقانونی ورود کند و به شدت از این موضوع متعجب هستیم که چرا گزارش‌های مربوط به این موضوع به قوه قضاییه ارسال نمی‌شود و در موردی که به این میزان روشن و مشخص است اقدامات لازم انجام نمی‌گیرد.


وی افزود: باید وزارت علوم هر اقدامی که در مورد پرونده بورسیه‌ها انجام داده در اختیار قوه قضاییه قرار دهد و تا دیر نشده با متخلفان برخورد شود چرا که کسی که در حال حاضر در مراحل پایانی تحصیل خود است پیش از آن که به بازار کار وارد شود باید با آن برخورد شود و نباید زمان را در این‌باره از دست داد و همان‌طور که گفته شد به دلیل اینکه موارد تخلف روشن است باید اقدامات لازم صورت پذیرد.


هروی با بیان اینکه پرونده بسیاری از افراد متخلف در هر جایگاهی به رویت من رسیده است گفت: من از اولین کسانی بودم که به این موضوع ورود کردم و از اسامی مختلف اطلاع حاصل نمودم اما هیچ گاه به خود اجازه ندادم وظیفه‌ای را که در هر حیطه اختیارات قوه قضاییه است را من انجام دهم و اسامی را اعلام کنم و محاکمه نمایم. اما لازم است در کشور آرام آرام اصول دموکراسی را یاد بگیریم و اگر مفسده‌ای انجام گرفته در هر جایگاه و شخصیتی با آن برخورد کرد.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: لازم است این وزارتخانه هر چه سریع و شفاف نتیجه بررسی‌ها را به قوه قضاییه اعلام کند و اسامی را در اختیار قوه قضاییه قرار دهد و قوه قضاییه هم اساسی متخلفان را اعلام نماید.


وی افزود: در مورد اسامی افراد دخیل در این موضوع و نمایندگان مجلس شواهد کاملا روشن است و این موضوع به هیچ وجه معمای پیچیده‌ای نیست و در مورد پرونده بورسیه‌ها برخلاف پرونده 3000 میلیاردی در این مورد اگر تعلل صورت گیرد افرادی که صلاحیت ندارند امکان استخدام پیدا می‌کنند و کسانی که بدون آزمون به دانشگاه وارد شدند ممکن است مدارک عالیه را بگیرند و باید هرچه سریع‌تر به آن رسیدگی کنند تا جلوی این حرکت‌های تخلف‌آمیز گرفته شود و ما انتظار داریم با همه متخلفان برخورد جدی صورت گیرد.


رییس کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان تصریح کرد: همه قوا و نهادها باید به وظیفه خود عمل کنند و در جایگاه خود هر چیز انجام پذیرد و در صورتی که این اتفاق نیفتد ما به آن به عنوان نماینده مجلس ورود می‌کنیم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن