تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799089733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقای کیفیت بازی‌های لیگ هندبال بانوان، سبب تقویت تیم ملی ‌می‌شود‌


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کردستان؛
ارتقای کیفیت بازی‌های لیگ هندبال بانوان، سبب تقویت تیم ملی ‌می‌شود‌
نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال با اشاره به اضافه شدن ۲ تیم به مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان در سال ۹۳ گفت: ارتقای کیفیت بازی‌های لیگ هندبال بانوان به تقویت تیم ملی منجر می‌شود.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران، میترا نوری اظهار کرد: تیم ملی هندبال بزرگسالان بانوان کشورمان 15 اسفندماه 93 به پانزدهمین دوره مسابقات هندبال بانوان قهرمانی آسیا 2015 به میزبانی کشور اندونزی اعزام و در این مسابقات شرکت می‌کند.

 
وی گفت: اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان بانوان کشور از ابتدای سال 93 به صورت منظم برگزار شده و تیم ملی در یک دوره مسابقات 4 جانبه با تیم‌های آسیای میانه به میزبانی کشور ازبکستان، عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده است و شرایط سنی بازیکنان تیم ملی به زیر 24 سال تغییر یافته تا گام‌های اساسی برای پشتوانه سازی بازیکنان تیم ملی بانوان برداشته شود.
 
نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال تصریح کرد: دهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور از امروز با برگزاری مسابقه افتتاحیه بین تیم های ثامن الحجج سبزوار و شهرداری سنندج قهرمان و نایب قهرمان نهمین دوره این رقابت‌ها در حالی آغاز می‌شود که نسبت به فصل قبل در سال 92، 2 تیم به تعداد تیم‌های شرکت کننده اضافه شده و این مسابقات با شرکت 8 تیم برگزار می‌شود.
 
وی گفت: مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور در سال 93 به لحاظ کیفی و کمی شرایط مناسبی را دارا است و تلاش می‌کنیم که یک لیگ بسیار پویا، با کیفیت و عالی و پر نشاط داشته باشیم و بتوانیم از ظرفیت موجود در استان‌های کشور در جهت رشد و توسعه هندبال بانوان ایران استفاده کنیم.
 
نوری افزود: با توجه به اضافه شدن 2 تیم بسیار خوب به رقابت‌های این فصل، نماینده البرز و تیم باسابقه نفت و گاز گچساران پس از یک دوره غیبت، تمام تیم‌ها امسال مدعی قهرمانی هستند و برای کسب بهترین مکان در پایان فصل با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند و در مسابقات نیم فصل نخست شاهد مسابقات نزدیک و فشرده‌ای خواهیم بود.
 
وی گفت: هر کشوری که در نظر دارد تیم ملی خوب و منسجمی داشته باشد باید از داشتن یک لیگ بسیار پویا بهره‌مند باشد و هدف اصلی برگزاری لیگ هندبال از سوی فدراسیون، شناسایی استعدادها و برترین بازیکنان و دعوت آنان به اردوهای تیم ملی در رده‌های سنی مختلف است و تلاش می‌کنیم برترین بازیکنان را از تیم ای لیگ باشگاهی انتخاب و گزینش کنیم.
 
نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال خاطر نشان کرد: از 2 سال قبل تصویربرداری از مسابقات هندبال لیگ برتر بانوان را که در تالار فدراسیون هندبال برگزار می‌شد، آغاز کردیم ولی در مسابقات امسال با برگزاری یک جلسه با تصویربرداران تیم‌های باشگاهی و خواسته‌های خود را در خصوص پوشش تصویری مسابقات از آنان درخواست کردیم با هماهنگی با کمیته داوران و مربیان فدراسیون، قضاوت داوران مسابقات لیگ برتر آنالیز خواهد شد و عملکرد مربیان و بازیکنان نیز مورد آنالیز و ارزیابی قرار می‌گیرد.
 
وی گفت:: برای نخستین بار در مسابقات این فصل علاوه بر حضور ناظر داوران، ناظر عملکرد مربیان نیز به مسابقات اعزام می‌شود و امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده قبل از آغاز این مسابقات بر کیفیت این رقابت‌ها افزود شود و کمک حال برگزاری یک لیگ منظم، پویا و بانشاط باشد.
 
انتهای پیام/ز
منبع:تسنیم








تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن