تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819723218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف 100 کیلوگرم مواد مخدر در گرمی مغان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کشف 100 کیلوگرم مواد مخدر در گرمی مغان اردبیل - ایرنا - فرمانده هنگ مرزی گرمی مغان از کشف 100 کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان در یک سال گذشته خبر داد.


به گزارش ایرنا ، سرهنگ سیدشاهین اسمعلی روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه گرمی مغان افزود: این میزان کشفیات افتخاری برای نیروهای نظامی و انتظامی ندارد بلکه زنگ خطری برای هوشیاری خانواده ها است.
وی مواد مخدر را وسیله دشمن برای انحراف و اغفال جوانان دانست و همگان را به هوشیاری در این زمینه فراخواند.
وی اظهار کرد: تا زمانی که دشمن تجارت مواد مخدر را برای خود حلال و مصرف آن را برای خود حرام می داند جوانان ما نباید با گرایش به مواد افیونی ٬ خود را به تباهی بکشانند.
وی مرزهای گرمی با جمهوری آذربایجان را دارای شرایط خاص و استراتژیک دانست و افزود: در سایه همکاری مردم و بسیج و بیداری مرزبانان این شهرستان امنیت کامل در مرزهای گرمی برقرار است.
وی با اشاره به این که دشمن همه گزینه های روی میزش را برای مقابله با نظام اسلامی امتحان کرده و راه بجایی نبرده مردم را به اتحاد و پیروی از ولایت فقیه فراخواند.
همچنین به مناسبت هفته ناجا گروه پزشکی سلامت هنگ مرزی و نیروی انتظامی گرمی در مقابل مسجد جامع این شهر فشارخون مراجعه کنندگان را به صورت رایگان کنترل کردند.
گرمی مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7124/594/530


18/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن