تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819562341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه خوی: مردم ایران اسلامی شاهد ایثار فرزندان اطلاعاتی خود هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه خوی: مردم ایران اسلامی شاهد ایثار فرزندان اطلاعاتی خود هستند خوی، ارومیه - ایرنا - امام جمعه خوی با اشاره به مناسبت نوزدهم مهرماه سالروز تشکیل وزارت اطلاعات گفت: 30 سال است که مردم متعهد ایران اسلامی شاهد ایثار و جهاد خاموش فرزندان اطلاعاتی خود هستند.گفت:


حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری در خطبه های نماز جمعه این هفته خوی با بیان اینکه به دلایل امنیتی نوع عملکرد و فعالیتهای وزارت اطلاعات قابل بازگو نیستند اظهار کرد: بخش مهمی از امنیت حاکم بر کشور، خنثی سازی توطئه های خطرناک استکبار در ابعاد مختلف، شناسایی عوامل استکبار، برخورد با تروریستهای اقتصادی، شناسایی و برخورد با باندهای فاسد، حراست از وحدت ملی، کمک به مسئولان نظام در اطلاع رسانی از جمله فعالیتهای مجاهدان خاموش می باشد.
وی رشادتهای سربازان گمنان امام زمان (عج) را مورد اشاره قرار داد و گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی فرموده است: نورانیت ایران اسلامی را مدیون آنان هستیم و مقام معظم رهبری نیز فرموده اند: وزارت اطلاعات قدرتمندترین سیستم اطلاعاتی منطقه را دارد.
وی همچنین با تبریک عید سعید غدیر خم و ذکر روایات و احادیثی در خصوص جانشینی امیرالمومنین علی (ع) افزود: غدیر عید بزرگ ولایت و تکمیل دین اسلام است.
خطیب جمعه خوی ادامه داد: ملت ولایتمدار ایران در طول تاریخ به نوع دوستی و ایثارگری معروف اند که این امر ریشه در آموزه های دینی و فرهنگ ناب اهل بیت (ع) دارد.
وی با تبریک میلاد امام علی النقی (ع) نیز گفت: از جمله اموری که مورد عنایت ویژه ائمه (ع) قرار گرفته آماده سازی شیعیان برای دوران غیبت کبری بوده است.
وی با اشاره به جنایات گروهک تروریستی داعش نیز افزود: علیرغم شعارهای توخالی و بمبارانهای آمریکا و هم پیمانان او نه تنها گروه های تروریستی تضعیف نشده اند بلکه جان تازه گرفته و در عراق و سوریه تحرک جدیدی پیدا کرده اند لذا انسان به مبارزه این کشورها با داعش مشکوک می شود.
7128/581


18/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن